piko piko
345
BLOG

Cenzura jest na wyższym poziomie niż w PRL. Pen Klub i SPP pod rękę z giewu

piko piko Kultura Obserwuj notkę 25

Dom Literatury odwołał spotkanie (2.08.2022) z udziałem Grzegorza Brauna, Stanisława Michalkiewicza. Całość miał poprowadzić Marcin Rola. Na spotkaniu miano promować nową książkę Grzegorza Brauna "A więc wojna".

Wcześniej Cezary Łazarewicz zamieścił taki wpis na FB:

"Właśnie się dowiedziałem, że Grzegorz Braun zaprosił na premierę swojej książki do Domu Literatury przy Krakowskim Przedmieściu. Spotkanie z nim ma prowadzić Marcin Rola, a specjalnym gościem będzie Stanisław Michalkiewicz. Strasznie mi przykro, że w Domu Literatury mają się spotkać faszyści, antysemici i ruskie onuce. Mam nadzieję, że do tego spotkania nie dojdzie.
Domem Literatury zarządza fundacja założona przez Stowarzyszenie Pisarzy Polskich (SPP), Związek Literatów Polskich (ZLP) i Polski PEN Club.   Marek Radziwon  i  Anna Nasiłowska  mam nadzieję, że na to nie pozwolicie. Niech Braun ze swoimi brunatnymi kolegami spotyka się w rynsztoku, albo w kiblu na dworcu centralnym. Tam jest ich miejsce, a nie w Domu Literatury. Pomóżcie ich statąd wyrzucić
".


Kim jest Łazarewicz proszę sobie wyguglać.


Nie powinno dziwić, że sieroty po komunizmie w postaci gównianych redaktorów tak piszą.

Trochę dziwi, że przedstawiciele Pen Klubu czy Stowarzyszenia Pisarzy Polskich wpisują się w działania GieWu.

Czy trzeba lepszego dowodu na jedność środowisk "płomiennych patriotów" i zdrajców i zaprzańców w kluczowych sprawach związanych z tępieniem niekoncesjonowanych poglądów. W tym przypadku nie wolno podważać obowiązującego przekazu oceny konfliktu na Ukrainie.

Spotkanie odbędzie się - dla chętnych zbiórka o 18 pod Kolumną Zygmunta i przejście do lokalu.

-----------------------------------------------------------

Książkę „A więc wojna" można zamówić tutaj: https://bit.ly/3oqY3yg

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura