piko piko
982
BLOG

Usiądźmy wygodnie w fotelu i poczytajmy o fotelach

piko piko Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


Przedmiotem rozważań będą fotele zainstalowane w samolocie TU154 101, więc powinno być ciekawie. Tekst podzielę na części opisujące:
1 – jak wyglądały przed 10.04,
2 - jak mogłyby wyglądać po zniszczeniu i
3 - co widać na zdjęciach, które ukazują wrakowisko na przedpolach lotniska w Smoleńsku
oraz wnioski.

Dlaczego powróciłem do tematu, który zawiesiłem na kołku z uwagi na brak nowych informacji oraz zwyczajnego „wypalenia się”? Dwie sprawy – znajomi i fragment filmu „Podkomisji do Ponownego Zbadania Katastrofy Smoleńskiej”. O znajomych (i innych motywacjach) nie będę pisał więc zobaczmy fragment materiału, którym mnie „zainspirowano”; wystarczy poświęcić dwie minuty:


(...)

I co z tego wynika? Właśnie o tym będzie poniższy tekst.

(...)


Całość do przeczytania TU.

Komentarze proszę zamieszczać tam. Można komentować bez logowania, trzeba się podpisać "bele czym".

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka