piko piko
382
BLOG

O policji to będzie ballada

piko piko Policja Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

Po Marszu Niepodległości policja prosi o pomoc w identyfikacji osób, które odpaliły race. Oficjalny komunikat głosi:

Wszczęto czynności w związku odpaleniem rac podczas wczorajszych uroczystości. Policjanci z KRP Warszawa I prowadzą czynności w kierunku art. 52 § 1 kodeksu wykroczeń.

 trakcie czynności funkcjonariusze zabezpieczyli wizerunki pierwszych osób. W związku z tym zwracają się do wszystkich z prośbą o ich identyfikację.

Wszelkie informacje w tej sprawie prosimy przekazywać do Wydziału Prewencji Komendy Rejowej Policji Warszawa I pod numer telefonu 22 6036591, na numer faxu 226037227 lub e-mail: komendant.krp1@ksp.policja.gov.pl lub do dowolnej jednostki Policji.


To ja mam komunikat o następującej treści:


Proszę o podawanie danych personalnych lekarzy, którzy poświadczyli nieprawdę  wystawiając fałszywe zwolnienia L4 dla ok 80% stanu osobowego funkcjonariuszy policji ze służby prewencji. Proszę również niezwłocznie wytoczyć postępowanie dyscyplinarne wobec funkcjonariuszy, którzy dopuścili się przestępstwa dezercji.


Mam również pytanie do ministra Spraw Wewnętrznych i Komendanta Policji. Czy zdają sobie sprawę, że spora część funkcjonariuszy policji im nie podlega a prosto mówiąc słuchają się zupełnie kogo innego? Czy w związku z tym podejmą działania a jeżeli tak, to jakie aby wyjaśnić kto w zasadzie zarządza znaczną częścią policji? Czy w tej sprawie jest zgłoszenie do ABW i innych służb wywiadu?


Na koniec zagadka - co znaczy skrót CH.W.D.P. który nieraz pojawia się na płotach, murach, w okolicy stadionów?

Odpowiedź jest prosta, jasna i oczywista - Chorzy Wracają Do Pracy.


ps1.

Race odpaliło tak ze 20 tys obywateli. Proponuję zacząć od zrobienia porządku u siebie a nie zajmować się egzekwowaniem durnych przepisów. Ośmieszacie się panowie.

image


ps2.

Panie komendancie uprzejmie donoszę, że strażacy mogli zaprószyć ogień i spowodować zagrożenie.

image


ps3. Jak się bawimy to na całego.

Okazuje się, że tego straszliwego i groźnego czynu [spalenie flagi EU] dopuścił się prezes Młodzieży Wszechpolskiej. Zaanonsował go [doniósł na niego do policji] skarbnik organizacji.

Skarbnik @MWszechpolska na moją prośbę zgłosił mnie na podany numer, celem uzyskania obiecanej nagrody za wskazanie sprawcy spalenia flagi UE! Ja nie mam zamiaru ukrywać tego faktu, a dodatkowo jeszcze @MWszechpolska może zarobić – stwierdził prezes Młodzieży Wszechpolskiej, Ziemowit Przebitkowski.

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo