PiotrOstromecki PiotrOstromecki
1593
BLOG

Mój pierwszy BAN!!! od spienionego J.Wiertela...

PiotrOstromecki PiotrOstromecki Rozmaitości Obserwuj notkę 21

 dostałem dzisiaj swojego pierwszego bana, komentarz został ocenzurowany przez autora, Pan Janusz Wiertel spienił się strasznie na słowa Kaczyńskiego o odpowiedzialności Komorowskiego za kilka ofiar wydarzeń Smoleńskich. Komentarza zacytować dosłownie nie mogę, bo autor komentarz wyciął.

Spytałem w nim, czy autor również tak się pienił, gdy różni platformiani pałkarze i "dziennikarze" obarczali odpowiedzialnością za śmierć 95 osób Lecha Kaczyńskiego bo przecież to on "zaprosił gości na pokład samolotu", dodałem, że tekst jest prymitywnie stronniczy i zaapelowałem o mierzenie wszystkich jedną miarą. 

Zasłużyłem sobie :)

entuzjastycznie POzdrawiam!!!

zwłaszcza spienionego Wiertla :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości