Płońsk.Redakcja-plonszczanin.pl Płońsk.Redakcja-plonszczanin.pl
538
BLOG

Bruce Willis- Pij polską wódkę Sobieski

Płońsk.Redakcja-plonszczanin.pl Płońsk.Redakcja-plonszczanin.pl Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Polska wódka pomoże rodzinom amerykańskich żołnierzy

 

To może być dobry powód, by wznieść toast, pod warunkiem, że w kieliszku znajduje się schłodzona polska wódka Sobieski. Ta jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w USA i na świecie, będzie teraz wspiera#ć Fundację Fisher House. Fundacja ta pomaga we wspólnym zakwaterowniu żołnierzy z ich rodzinami w czasie rehabilitacji po odniesionych w boju ranach.

– Jestem bardzo dumny z tego programu – mówi znany aktor i współwłaściciel oraz ambasador Sobieskiego, Bruce Willis (56 l.). – Jeśli kupujesz Sobieskiego w Ameryce, pomagasz rannym amerykańskim żołnierzom i ich rodzinom. Pomóż nam pomóc tym dzielnym mężczyznom, kobietom i ich rodzinom. To jest naprawdę wielka sprawa – mówi Willis.

Fisher House Foundation została założona na początku lat 90. przez właściciela wielu nieruchomości w Nowym Jorku, brooklyńczyka Zachary’ego Fishera i jego żonę. Zajmuje się ona budowaniem domów, w których w bardzo dobrych, wręcz luksusowych warunkach mogą mieszkać rodziny żołnierzy przechodzących rehabilitację pourazową. Sobieski zadeklarował, że wspomoże tę fundację kwotą 250 tysięcy dolarów.

Bruce Willis, który jest również właścicielem 3,3 procent akcji firmy Belvedere S.A., właściciela marki, pojawił się w krótkim filmiku. Prezentuje w nim motywację, która popchnęła producentów szlachetnego trunku do pomocy fundacji Fishera.

Sobieski, który określa się wódką nr 1 w Polsce, bardzo szybko opanowuje rynek w USA i na całym świecie. Dzieje się tak zapewne dzięki aktywnej promocji, prowadzonej przez samego Willisa. Na stronie internetowej www.truthinvodka.com (prawda w wódce) zamieszczonych jest kilka filmików, na których występuje on wraz z dyrektorem generalnym i współzałożycielem Belvedere SA, Krzysztofem Trylińskim.

Produkowany w gorzelni w Starogardzie Gdańskim Sobieski zaistniał w Stanach Zjednoczonych w 2007 roku, od kiedy nieprzerwanie reklamowny jest w kampanii pod wspólnym tytułem „Truth in Vodka”. Treść przekazu tej serii opiera się na przekonaniu klienta, że nie musi on dużo płacić za bardzo wysokiej klasy wódkę.

 

(Źródło:seusa.info)

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Rozmaitości