londoncity londoncity
1505
BLOG

Boty wpisujące czerwone łapki w S24. Sposób na podbijanie wyświetleń stron.

londoncity londoncity Rozmaitości Obserwuj notkę 94

Od dłuższego czasu każdy mój wpis pod dowolną notką w S24 w krótkim czasie uzyskuje praktycznie równą liczbę czerwonych łapek. Prawie zawsze jest 100 ( czasami jest niewielki dodatek ). Wysyłam przykładowe screeny z moich wpisów zamieszczone w rubryce treści/komentarze. 

Jest duże prawdopodobieństwo, że działają w S24 programiki- boty, które automatycznie dopisują czerwone łapki. W moim przypadku są ustawione na 100 czerwonych łapek. U innych też to zauważyłem. czasami niektórzy maja przypisane 50 , czasami 25 ale ci najlepsi to mają po 100.

Oczywiście korzystne jest to dla Właściciela forum, ponieważ dopisanie łapki wiąże się z osobnym otwarciem danej strony.  Oglądalność forum się w ten sposób zwiększa co jest bardzo sprawdzane przez płacących reklamodawców.

Mnie te boty (i czerwone łapki) nie przeszkadzają, ale skoro zarabia na nich Właściciel Forum to może by się podzielił ze mną dochodem? Będę wtedy pisał więcej, a boty będą nabijały dodatkowe dziesiątki tysięcy otwarć. Bardzo proszę Właściciela o bezpośredni kontakt ze mną by ustalić zasady współpracy. 

Oczywiście mogę się mylić i mam za sobą setki followersów którzy tylko czekają jak coś napiszę. 

Zobacz galerię zdjęć:

strony
londoncity
O mnie londoncity

znany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości