POLFIC POLFIC
229
BLOG

Moje szczepienne oszacowania

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 24

Witam,

Tak się chwilę zastanowiłem i oszacowałem stopień, nazwijmy to, zaangażowania szczepiennego wśród zaszczepionych i niezaszczepionych. 

Nie jest to oparte na sondażach, ale na intuicji, wyczuciu, doświadczeniu i takich tam :)

I obstawiam tak:

Zaszczepieni:

- 10 % - ci co rzeczywiście się boją i wierzą, że szczepienie ich uchroni przed czymś poważniejszym.

- 30 % - koniunkturaliści, liczący na to, że unikną restrykcji, ze względu na wakacje itd..

- 40 % - ze względów zawodowych.

- 20 % - ci co idą za modami, za tym co powiedzą w telewizji, bo tak wypada. 


Niezaszczepieni:

- 60 % - boją się szczepień i konsekwencji

- 30 % - nie wierzą w narrację rządową odnośnie covida.

- 10 % - ze względów, nazwijmy to wolnościowych. 

Tak mi to "wychodzi" i myślę, że tak właśnie jest. A jeżeli tak jest to nie widzę obszaru gdzie może powstać konflikt między szczepionymi a nieszczepionymi, na co, myślę, faszyści liczą.

Pozdrawiam :)



POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka