POLFIC POLFIC
259
BLOG

A nie mówiłem?

POLFIC POLFIC Technologie Obserwuj notkę 36

Witam,

Tak jak obiecałem:

"Aha: zapomniałem dodać: Notkę będę przywoływać z moim ulubionym zdaniem: "A nie mówiłem?", gdy pisowcy będą, wzorem swoich pobratymców lemingów, zrzucać winy na kryzys w Niemczech, bądź światowy. :)" *

Jak pisałem:

"Powiem Wam jak to działa: Wyobraźcie sobie bezdzietnego właściciela sklepiku. Czy "dostał"500+? A no nie. Czy skorzystał z 500 +? Już tak. Może zatrudnił kogoś dodatkowo. Może założył drugi sklep. Tak działa obniżenie podatków.

I tak funkcjonowało i siłą rozpędu funkcjonuje. A dlaczego przestanie? Bo do władzy doszedł facet, który był przeciwnikiem 500 +, z jego "filozofią fiskalną". Na czym polega owa filozofia? Na tym, że liczy ile "wyda" na 500+ i chce ściągnąć to w podatkach.To jest podejście oczywiście absurdalne logicznie
."

tak się dzieje:

"Spadek wzrostu PKB, inflacja w górę. Jest najnowszy raport NBP" **

Wina oczywiście zrzucona na gospodarkę światową. Jakie to wszystko przewidywalne. :)

A to wszystko prosta matematyka i logika: "I zapewniam Was: Wtedy, 3 lata temu miałem rację, i wyszło na moje. Teraz też mam, i tez wyjdzie na moje. Bo tak mówi matematyka i logika. A te, zapewniam Was, nigdy nie kłamią, w przeciwieństwie do ekonomistów"


Pozdrawiam :)


* https://www.salon24.pl/u/polfic/953566,500-wedlug-polfica#comment-16296628

** https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/projekcja-inflacji-nbp-pkb-i-inflacja-w-polsce-lipiec-2019/21d8k8q

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie