3

Żabka rozwija zespół sprzedaży. W ten sposób wspiera franczyzobiorców

By Wistula - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=91425359
By Wistula - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=91425359
Żadna sieć w Polsce nie rozwija się tak dynamicznie jak Żabka. Świadczą o tym kolejne otwierające się sklepy i rosnąca liczba franczyzobiorców, którzy decydują się zaufać marce z uśmiechniętym, zielonym logotypem. Teraz Żabka poszukuje ok. 30 partnerów ds. sprzedaży, inicjując przy tym oryginalną kampanię rekrutacyjną. Na tych pracowników czeka szeroki pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, elastyczny czas pracy oraz indywidualnie dopasowany model szkoleń.

Żabka zdobyła już zaufanie blisko 300 partnerów ds. sprzedaży, czyli partnerów biznesowych franczyzobiorców prowadzących placówki w danym regionie. Ich zadaniem jest pomoc franczyzobiorców w osiąganiu celów sprzedażowych, doskonaleniu obsługi klienta i zapewnianiu wysokich standardów jakościowych w sklepach. Ponadto planują i wdrażają działania mające wpływ na wzrost obrotów. Do zadań partnerów ds. sprzedaży należy także prowadzenie połączonych z coachingiem szkoleń dla franczyzobiorców.

Franczyzobiorcy nie pozostają sami sobie

- Żabka nieustannie się rozwija – do sieci każdego dnia dołączają nowi franczyzobiorcy. Aby jak najlepiej przygotować ich do prowadzenia sklepów, zapewniamy im nie tylko odpowiednio wyposażoną placówkę, wsparcie marketingowe, ale także codzienną pomoc partnerów ds. sprzedaży. Poszukujemy aktualnie osób, które chcą wspierać franczyzobiorców w prowadzeniu ich biznesu. Zachęcam wszystkich, by dołączyli do jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Współpraca z Żabką to szansa na rozwój zawodowy – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. Operacyjnych.

Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy partnerzy ds. sprzedaży mogą liczyć na dwumiesięczne szkolenie przygotowujące, zakończone egzaminem uprawniającym do objęcia obowiązków.

Zobacz: W aplikacji Jush od Żabki zrobisz ekspresowe zakupy online

Przez następne cztery miesiące Żabka zapewnia im szkolenia poszerzające wiedzę. Raz w miesiącu mogą również wziąć udział w „Dniu rozwojowym”, w czasie którego odbywają się szkolenia miękkie z zarządzania komunikacją i sprzedażą lub narzędziowe – wprowadzające np. nowe produkty. Sieć – w ramach Akademii Żabki – bada indywidualne potrzeby rozwojowe i buduje szkolenia kompetencyjne.

Indywidualne podejście do każdego franczyzobiorcy

- Bycie partnerem ds. sprzedaży to ciągła praca z ludźmi. Moją rolą jest wspomaganie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów Żabka. Pomagam im w rozwiązywaniu problemów, które napotykają podczas codziennych obowiązków. Gdy mają jakąś wątpliwość lub potrzebują porady, zawsze mogą się ze mną skontaktować. Do każdego franczyzobiorcy podchodzę indywidualnie, badając jego potrzeby i określając wyzwania. Nie można w tej pracy działać szablonowo – mówi Dorota Miśkiewicz, partner ds. sprzedaży w Żabce.

- To dla mnie ważne, że zawsze mogę liczyć na wsparcie partnera ds. sprzedaży. Sieć regularnie wprowadza do sklepów nowe produkty, nowe promocje czy wdraża narzędzia, które mają ułatwić moją codzienną pracę. Dzięki współpracy z partnerem ds. sprzedaży wiem, jak rozwijać mój biznes – podkreśla Katarzyna Bąk-Nowicka, franczyzobiorczyni sklepu Żabka.

Zobacz: Żabka zapowiada rewolucję w sposobie zakupów spożywczych online

Kampania rekrutacyjna w stylu Żabki

Kampania rekrutacyjna, dzięki której Żabka chce znaleźć partnerów ds. sprzedaży, jest bardzo oryginalna - jak ostatnie kampanie reklamowe marki - kolorowe, z lekkim humorem.

W materiałach promocyjnych zwrócono uwagę przede wszystkim na kluczowe kompetencje, których poszukuje Żabka. Do poszukujących nowych wyzwań zawodowych z barwnych materiałów reklamowych „mówią” przedstawiciele świata zwierząt. „Odważnie podchodzisz do zadań?” – pyta lew. „Lubisz pracę w terenie?” – zagaduje orzeł. „Łatwo nawiązujesz kontakty?” – dopytuje papuga. Na wszystkie pytania pada jedna odpowiedź: „Zostań partnerem ds. sprzedaży w Żabce”. Za kreację odpowiada agencja JUST.

WP

Czytaj dalej: 

Lubię to! Napisz notkę Zgłoś nadużycie