pomidorowa pomidorowa
1201
BLOG

Z ostatniej chwili !!!

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 9

Czterokrotne odgłosy strzałów są słyszalne na filmie znanym pod potocznym tytułem: "Samolot płonie" - ustalili policyjni kryminolodzy. Ekspertyza Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Głównej Policji dotycząca cyfrowych nagrań wideo, które zrobiły zawrotną karierę w internecie, w połowie grudnia wpłynęła do Wojskowej Prokuratury Okręgowej w Warszawie. Policja zakwestionowała wcześniejsze ustalenia ABW, jakoby na nagraniu padały słowa w języku polskim.

www.naszdziennik.pl/index.php

 

Publikacja w Naszym Dzienniku może wskazywać na to że odwagi nabierają ludzie którym nie jest obojętny los naszego kraju.

 

 

Ile jeszcze najnowszych ekspertyz pojawi się w najbliższym czasie ??

 

I na koniec możnaby zadać pytanie. Dla kogo gra ABW ??

 

UPDATE: zastanawia jednak jedno zdanie -

"W nagraniach nie ma ani jednego słowa wypowiedzianego w języku polskim. " - czyżby ??

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka