pomidorowa pomidorowa
272
BLOG

Droga administracjo - Drogi Igorze Janke

pomidorowa pomidorowa Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Niestety pomimo pytań na priv do Ephoros-a i Adminstracji odpowiedzi nadal nie mam.

Więc zapytam publicznie na SG:

 

Jak sługo moje konto będzie "ukryte".

 

Pytam bo jak domniemam jest to delikatna sugestia by na salonie już nie publikować.

A domniemam po braku odpowiedzi na pytania  z priv.

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości