Tu leciałam nie pamiętam już gdzie, ale generalnie - lecę, bo chcę :-)
Tu leciałam nie pamiętam już gdzie, ale generalnie - lecę, bo chcę :-)
Promiss Promiss
231
BLOG

Nanga, Żydzi, a życie toczy się dalej..., a nawet leci

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2



Właśnie słucham wypowiedzi ambasador Izraela...


Ciąg dalszy dwóch kijów w mrowisko, które los i ludzie zafundowali nam w krótkim czasie

Oba kije wywołują ogromne kontrowersje, w obu przypadkach chodzi bowiem o życie ludzkie, honor, dumę i niedopowiedzenia wszelkiego autoramentu, a przekłamania z pewnością też, no i kasę.


Raczej pełnej wiedzy nigdy nie dostąpimy, my maluczcy, stąd dajemy sobie prawo (i obowiązek) do tego, by spekulować.

Dwa sztandarowe tematy - Nanga Parbat i fałszowanie historii polsko - żydowskiej..., i wrze.


Ktoś mi bliski, wczoraj właśnie, wyleciał turystycznie do Izraela.

- Może nie porwą mnie dla okupu?

- Osoba warta dokładnie 65 miliardów dolarów, musi być gotowa - Promiss odrzekł


Człowieka czy narody spotykają z reguły sytuacje, które czegoś uczą, do czegoś zmuszają, rewidują pewne przekonania, namawiają do odwagi, asertywności, zawalczenia o siebie

Czy odrobimy lekcję, to insza inszość

Nie musimy...


Ale jeśli Promiss dał radę przez cztery dni ogarniać grupę 50 mężczyzn w kwiecie wieku, z tendencją do rozrywkowego podejścia do rzeczywistości, w obliczu przebywania z dala od domu i pracy, to....wszystko inne jest możliwe :-)

Chyba, że uznamy, że nie chcemy

Chyba, że jest to ten siódmy raz i więcej już nie trzeba


Powoli zaczynam ogarniać feriową rzeczywistość, powoli się pakuję

Powoli i znów będę na Okęciu, znanym mi już jak własna ma kieszeń

Mam upatrzone - rzecz jasna - miejsce, gdzie kawa, przed odprawą i po...


Bo mimo ogólno - światowych zawirowań - kawa musi być







Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości