Przedwieczorny Przedwieczorny
230
BLOG

Rozmowa na dwóch odległych planetach.

Przedwieczorny Przedwieczorny Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

Wszedłem nieopatrznie do blogu młodego człowieka o bardzo krótkim stażu w Salonie 24 (2 dni). Może to właśnie mnie przyciągnęło. Może liczyłem na świeże, młode spojrzenie? Sam nie wiem.

Notka dotyczyła szczepień. I to zwróciło moją uwagę. Ponieważ jestem sceptycznie nastawiony do szczepień, absolutnie nie do wszelkich szczepień, ale tych kowidowych, o których tak na prawdę niewiele wiadomo, owszem. No to zacząłem czytać. Moje rozczarowanie było tak wielkie że mimo niechęci postanowiłem autorowi wytknąć główne moim zdaniem mankamenty jego tekstu. Cały tekst okraszony jest wypowiedziami ludzi, oczywiście przeciwnych szczepieniom. Pal licho chce wierzyć niech wierzy. Jak znam życie to ono samo go wyprostuje.

Z pewnych względów zwróciłem jednak uwagę na fragment poświęcony szczepionce przeciwko rakowi szyjki macicy. Przytoczę ten fragment bo jest tego wart:

"Osoby z grup podwyższonego ryzyka są szczepione również przeciwko: ospie wietrznej, błonicy, tężcowi i wściekliźnie. Te ostatnie szczepienia są nieskuteczne o czym przekonały nas marsze”wsciekłych macic”. (Ciekawe jaki związek widzi autor między tymi szczepieniami a marszami. Może to miał być dowcip.)

"A propos macic. 6 lat temu głosami dzielnych posłów PiS uchwalono ustawę o przymusie szczepień w tym szczepienia “przeciw” rakowi szyjki macicy. Jednak żadne badania nie udowodniły skuteczności szczepionki. 

Chyba że mówimy o powodowaniu bezpłodności co prowadzi do niepłodności i depopulacji.

Dzisiaj w Polsce jest ponad 1,5 mln małżeństw bezpłodnych.

Dorosłym też grożą obowiązkowe szczepienia " 

Pominę tę "bezpłodność prowadzącą do niepłodności" choć to wic sam w sobie prima sort. Zwróciła moją uwagę manipulacja polegająca na sugerowaniu że szczepienia przeciwko rakowi szyjki macicy powodują tę bezpłodność prowadzącą do niepłodności.

Dlatego napisałem do Autora komentarz:

Przedwieczorny15 lipca 2021, 16:23

"Dzisiaj w Polsce jest ponad 1,5 mln małżeństw bezpłodnych."

No i właśnie. Pan chyba kończył dziennikarstwo. Tak skomponował Pan tekst żeby wynikało z niego że szczepionka przeciwko rakowi szyjki macicy powoduje bezpłodność. Stwierdza Pan że nie ma badań potwierdzających skuteczność tych szczepień ale nie przytoczył Pan żadnych badań potwierdzających że powodują bezpłodność czy choćby podważają skuteczność szczepionek.

Po czymś takim trudno Pański tekst traktować poważnie. A już wiedzy nie widzę w nim w ogóle.

Chciałem to dostałem. Odpowiedź

Kazimierz Bogdan 15 lipca 2021, 17:01

@Przedwieczorny

Faktycznie. Trudno traktować kogoś kto nie potrafi wpisać prostego pytania w wyszukiwarkę a przy tym ma wadę wzroku utrudniającą wiedzenie i z obiema dolegliwościami obnosi się na forum.

"W Polsce niepłodność dotyka 1,5- 2 mln par, czyli ok, 20 proc. polskiego społeczeństwa w wieku reprodukcyjnym. Takie są szacunki Polskiego Towarzystwa Medycyny Rozrodu i Embriologii. ". Szukaj, szukaj, szukaj dalej........

Zdziwiłem się nieco bo nie była to odpowiedź na mój komentarz. pomyślałbym że może to pomyłka w adresie, ale ponieważ tylko my dwaj uczestniczyliśmy w wymianie zdań to o pomyłce nie było mowy. Cóż trzeba sprawę jakoś wyprostować więc napisałem:

Przedwieczorny 15 lipca 2021, 18:35 

@Kazimierz Bogdan

Szanowny Panie. Może ja i mam jakieś ułomności. Tyle że nie dotyczą one czytania ze zrozumieniem. Czyżbym gdzieś w moim komentarzy zanegował fakt bezpłodności?

Natomiast Pana poproszę o przeczytanie raz jeszcze uważnie to co Pan napisał i odniesienie się merytorycznie do mojego komentarza. Czyli na jakiej podstawie wiąże Pan szczepionkę przeciwko rakowi szyjki macicy z niepłodnością. Co wyraźnie Pan sugeruje. Oraz przytoczy Pan dane dotyczące nieskuteczności tej szczepionki.

 Złośliwości proszę sobie zostawić na moment kiedy już Panu zabraknie argumentów. Chyba że już je Pan wyczerpał.

Na co dostaję odpowiedź nie mniej dziwną, ale ponieważ już powoli rysuje mi się obraz mojego interlokutora to już przynajmniej mniej zaskakującą:

Kazimierz Bogdan 15 lipca 2021, 18:50

@Przedwieczorny

Proszę przytoczyć dane o skuteczności szczepionki.

Nawet chciałem to zrobić ale pomyślałem: człowieku piszesz coś na potwierdzenie czego nie przytaczasz żadnych danych a mnie polecasz dostarczyć dane choć nawet nie stwierdziłem nieprawdziwości twoich stwierdzeń tylko poprosiłem o ich uargumentowanie. No to odpisałem:

Przedwieczorny 15 lipca 2021, 19:02

@Kazimierz Bogdan

 Panie to przecież Pan napisał tę notkę nie ja. Jak ja ją napiszę to przytoczę odpowiednie dane.

Jednym słowem odwraca Pan kota ogonem i unika jak ognia konkretnej odpowiedzi.

Odpowiedź już mnie wcale nie zdziwiła ani zaskoczyła:

Kazimierz Bogdan15 lipca 2021, 20:02

@Przedwieczorny

Proszę iść trollować gdzie indziej a o korepetycje poprosić swoich profesorów z podstawówki.

I na tym skończyła się rozmowa.

Czy nie sądzicie Państwo że ta rozmowa świetnie nadaje się na ilustrację mojej poprzedniej notki o poziomie edukacji tzw. ogólnej. 

Tylko jedno mnie ciekawi. Czy ten młody człowiek nie rozumiał o czym mówię, a to by świadczyło o zatrważającym poziomie edukacji, czy może udawał bo nie potrafił odpowiedzieć sensownie na pytanie dotyczące tego w co tak bardzo wierzy. I to, choć przykre, jest jednak jakoś zrozumiałe.

Nie dowiem się niestety. Mój interlokutor zastosował bowiem numer swojego o wiele starszego kolegi z Salonu 24 i zablokował mnie. Szczęść mu Boże.

A Państwa pozdrawiam w ten upalny wieczór.


https://www.salon24.pl/u/yourbestvaccine/1150472,sadownictwo-w-raju-czyli-przymus-szczepien



Złote myśli takich różnych: „czasem mam ochotę powiedzieć prawdę, ale to zabrzmi dziwnie, w tej mojej funkcji mówienie prawdy nie jest cnotą, nie za to biorę pieniądze, i nie to powinienem tu robić” Donald Tusk, Przekrój nr 5/2005                                                                                                                                   “Główną motywacją mojej aktywności politycznej była potrzeba władzy i żądza popularności. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej, bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno…” Donald Tusk Gazeta Wyborcza”, 15–16 października 2005                                                                            "Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania. Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę. Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić. Tam są moi przyjaciele. (...) Samego PiS nie chcę oceniać, jest tam dużo wspaniałych ludzi." Stefan Niesiołowski - w wywiadzie "Naśladujmy Litwę", Życie 01.08.2001                                                                                   "Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO." Stefan Niesiołowski - "Świecące pudełko", Gazeta Wyborcza 19.09.2001                                                                                                                                                                                                                         " PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?" - RR-K                                                                       .......................................................................................................................................................................................................................................................................        "Liberalizm to mamienie naiwnych - liberalizm dla wszystkich kończy się tam, gdzie zaczyna się interes ich narodu". Albert Einstein

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości