slej slej
258
BLOG

Końcowy dowód poprawności pochodnej momentu pędu dla każdego punktu

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

    Początkiem lipca 2016 opublikowałem moją pierwszą notkę, będącą moimi pierwszymi spisanymi rozważaniami na temat obracającej się bryły sztywnej a wcześniej było wiele miesięcy śledzenia analizy tego ruchu na blogu profesora Jadczyka. Chociaż zaczynałem od zera i na początku myliłem podstawowe pojęcia a po drodze zrobiłem mnóstwo błędów które potem trzeba był korygować, po wielu latach ciężkiej pracy stawiam kropkę na i przedstawiam końcowy dowód poprawności mojej pochodnej momentu pędu dla dowolnego punktu. I aż głupio że aby znaleźć tak proste rozwiązanie  musiałem poświęcić parę lat życia.

W pierwszej wersji pomieszałem znaki i był mały błąd przy pochodnej, zamieszczam korektę.

image

image

    Nie ukrywam że jestem tym tematem bardzo zmęczony a moja ciekawość która mnie motywowała do poszukiwań została zaspokojona. Niestety teraz najtrudniejszy etap który ani nie jest łatwy ani przyjemny, wytłumaczenia rachunku Fizykom którzy oczekują innych wyników i nie mają ochoty tego widzieć a najchętniej spalili by tą wiedze na stosie gdyż nie zgadza się ona z ich światopoglądem. Jednak nie ma wyjścia bo nigdy mnie nie interesowało tworzenie Fizyki alternatywnej i jakoś z tymi Fizykami wbrew ich woli trzeba będzie się dogadać.

slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie