PUAPanda PUAPanda
141
BLOG

Na początek wypadałoby się przywitać

PUAPanda PUAPanda Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 10
Pewnie mnie nie znacie, ale tak się składa, że od 16 lat anonimowo recenzuję książki w internecie. Początkowo w formie pisemnej na nieistniejącym już forum i zapomnianej stronie internetowej a od jakichś 2 lat na YouTube. Nie jest to jakieś spektakularne osiągnięcie, ale znalazłem już kilka dowodów na to, ze ludziom się te recenzje podobają i dlatego zamierzam kontynuować robienie tych recenzji.

Pewnie mnie nie znacie, ale tak się składa, że od 16 lat anonimowo recenzuję książki w internecie. Początkowo w formie pisemnej na nieistniejącym już forum i zapomnianej stronie internetowej a od jakichś 2 lat na YouTube. Nie jest to jakieś spektakularne osiągnięcie, ale znalazłem już kilka dowodów na to, ze ludziom się te recenzje podobają i dlatego zamierzam kontynuować robienie tych recenzji.

Może zapytacie - jakich recenzji?

Otóż jak mówi nazwa mojego kanału - są to recenzje książek nietypowych. Nietypowych to znaczy, że takich, których raczej nie spotkacie na innych kanałach. Nie czytam wcale beletrystyki tylko bardziej "książki dokumentalne" czyli książki o jakimś zagadnieniu. Patrząc po zagadnieniach tematycznych to w ostatnim czasie recenzowałem książki popularno-naukowe, o pieniądzach i biznesie, psychologiczne, o geopolityce, publicystykę, o uwodzeniu Kobiet, o sztucznej inteligencji, o ewolucji, o biologii, specjalistyczne, poradniki i jeszcze trochę innych. Więc jak widzicie rozstrzał tematyczny jest spory.

Książki czytam dla siebie więc sam wybieram co dalej przeczytam. Mam swoją listę książek do przeczytania i obecnie ma sporo ponad 150 pozycji. Wobec 199 recenzji obecnie znajdujących się na kanale. To daje wam obraz w którym miejscu się obecnie znajdujemy. Ten wpis jest przywitaniem więc na razie jeszcze nie będę pokazywać żadnej recenzji, ale łatwo można je znaleźć na kanale, który linkuję poniżej. Nie wiem jeszcze jak na salon24 funkcjonują komentarze, ale jeśli będą merytoryczne to chętnie na nie odpowiem. Na razie widziałem tylko jeden inny blog o książkach na salon24 więc mam nadzieję, że mój będzie tutaj wartością dodaną.

Zachęcam oczywiście do subskrypcji jeśli recenzje wam się spodobają:

https://www.youtube.com/@PUA_Panda


PS Jestem jedynym mężczyzną regularnie recenzującym książki na YouTube. To chyba wystarczający powód by mnie tam śledzić :)

Zobacz galerię zdjęć:

PUAPanda
O mnie PUAPanda

PUA Panda - recenzje książek nietypowych

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura