Mareczek Mareczek
36
BLOG

Audycja reklamowa w luksusowym aucie - braciasamcy.pl

Mareczek Mareczek Społeczeństwo Obserwuj notkę 0



Cały drżę na myśl, że jeżdżę Autem którym jeździ Ten Człowiek Sukcesu... znający senatorów, posłów, biznesmenów, słynny, charyzmatyczny wykładowca, człowiek wielu pasji, bogacz jeżdżący raz w roku na Słowację i moczący stopy w górskich, austriackich strumieniach, geniusz marketingu, bywalec imprez artystycznych i raz w miesiącu rozkoszujący się seansem w kinie Rumcajs...

Jadąc tym luksusowo - sportowym bolidem, patrzyłem z pogardą na frajerów w innych autach i czułem się KIMŚ. Czy ci ludzie wiedzą, że jadę czeskim autem z podwoziem opla?

Książki do kupienia: samczeruno.pl/kobietopedia-i-inne-moje-ksiazki-wersje-w-papierze-ba-ta-ze-mucha-nie-siada/

Poradnik rozwodowy (w papierze): samczeruno.pl/sklep/downloads/wersja-papierowa-poradnik-rozwodowy/

Nowy poradnik Właściciela i Lokatora (ebook): samczeruno.pl/sklep/downloads/poradnik-lokatora-i-wlasciciela-pdfepub/

Mareczek
O mnie Mareczek

Witam Państwa, jestem pisarzem (do tej pory 15 książek, ale chcę napisać więcej, o ile "pisarska nerwica" pozwoli), youtuberem, blogerem. Lubię mówić i pisać o sprawach, które mnie interesują.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo