Rastatelewizja Polska (http://www.rastatvp.prv.pl) wprowadza do oferty moherTV.
Ras Fufu: "Weszliśmy do Youtube z naszą ofertą, tak by zrobić telewizję internetową możliwie małym kosztem. Wcześniej próbowaliśmy ze streamingiem, ale ludzie nie byli tym zainteresowani, oni sami chcieli decydować co chcą oglądać. Jesteśmy na etapie rozwoju, ale widzimy co ludzi interesuje w internecie. Uważnie przeanalizowaliśmy najpopularniejsze filmy jakich ludzie poszukują w Internecie. Ludzie szukają przede wszystkim muzyki, filmów muzycznych, teledysków, i to im dajemy. Szukają też rzeczy które są z innej planety, dla nas niezrozumiałe. Dlatego wprowadzamy nowy kanał tematyczny, moherTV, z filmami o tym odłamie fanatycznych katolików. Średnio każdy z tych filmów ma ponad stutysięczną oglądalność, miejscami dochodzą one nawet do półtora miliona widzów. To temat którego chcą nasi widzowie. Ich widocznie ciekawi fanatyzm religijny i ataki parasolkami na dziennikarzy, to obrzucanie ich obelgami. Chcemy także sami produkować więcej filmów na ten temat.
Zaczęliśmy jako telewizja robiona przez fanów muzyki klubowej, w tej chwili chcemy dopiero wejść na rynek muzyki reggae i zrobić kanał tematyczny dla fanów reggae, którego wciąż nie mamy w ofercie ponieważ reggae jest mimo wszystko dość odrębną sceną, a każdy VJ zna się tylko na swojej działce. W tej chwili kanał RTVP1 jest kanałem muzycznym, RTVP2 to ponad 100 reportaży i filmów dokumentalnych o muzyce i o życiu młodych ludzi. Jest też kanał sportowy, kanał dziwnych filmów, kanał z bajkami, z muzyką współczesną i wiele innych."
Ras Fufu ocenia że RTVP jest w tej chwili największą polską stacją internetową dla młodzieży. "Ta grupa ludzi jest odrzucona przez media głównonurtowe, nie ma wciąż swoich stacji poza preferującymi komercję kanałami muzycznymi. Jest gorzej niż w Rosji, na głównych kanałach nikt nie puszcza najnowszych trendów z tego nurtu muzyki, mimo że np. tego typu muzyka leci nawet na pierwszym programie telewizji rosyjskiej (http://www.youtube.com/watch?v=jYVGAqT8Stg ). Zawsze byliśmy kulturalnym zaściankiem, ale w dziedzinie muzyki jesteśmy zaściankiem zaścianka. Polska scena jest przede wszystkim na maxa komercyjna, podczas gdy na Zachodzie ludzie nie boją się robić tego co lubią. My odrzucamy komercję, i też robimy to co lubimy. Chcemy zrobić stację o profilu muzyczno-kulturalnym, bo czegoś takiego brakuje."
Inne tematy w dziale Polityka