rk1 rk1
715
BLOG

Wytarłem się notką @Madonny - czy od tego umrę?

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 50


Podtarłem się notką @Madonny

https://www.salon24.pl/u/madonna/1000446,wytarlam-sie-recznikiem-chlopaka-czy-zajde-w-ciaze-?

Czy to bezpieczne, czy nie zgłupieję od tego do szczętu?


Ta niebezpieczna blogerka twierdzi, że rodzice w większości chcą edukacji seksualnej w szkole.
I jest to prawda. Nic odkrywczego. I wbrew sugestii (a raczej prymitywnej manipulacji)
zawartej w notce ją mają - w postaci WDŻ.

Niebezpieczna blogerka twierdzi, że to kiepska edukacja i prze w stronę edukatorów.

Starałem się uzyskać odpowiedz, czy @Madonna
(i większość rodziców - jak twierdzi Madonna) chce dla swoich dzieci
kursu prawidłowego nakładania prezerwatywy pod wpływem alkoholu/narkotyków.

Zamiast prostej odpowiedzi na pytanie (wystarczyłoby "tak" lub "nie")
dowiedziałem sie od Madonny, że ku...s sam się w trąbkę zwija,
że mój swiat sie kończy, że mam dwucentymetrowego penisa
i na koniec zostałem spytany, czy oczekuję że Madonna
założy mi gumkę własnymi ustami.



Odpowiadam: Nie oczekuję.
Generalnie nie oczekuje już na żadne komentarze Madonny
(dawno nie spotkałem się na S24 z taką niewydolnością intelektualną),
ale jestem ciekawy opinii innych.

Czy uważacie że należy wprowadzić do szkół, dla młodzieży
"kurs prawidłowego nakładania prezerwatywy pod wpływem alkoholu"?
a jeśli tak, to dlaczego, jakie argumenty przemawiają za potrzebą takiej edukacji.
bo moim zdaniem jest to gwałt. gwałt na zdrowym rozsądku.


Pytanie jak  najbardziej poważne, bo takiego kursu w ministerialnym programie WDŻ nie ma
(wiadomo: ciemnogród, we władzy kleru itd),  a u postępowych seksedukatorów jest.

Taki kurs jest w ofercie Stowarzyszenie Program STACJA (a partnerują mu Lambda Warszawa,
Stowarzyszenie Pacjentów Substytucyjnych JUMP'93 oraz Społeczny Komitet ds. AIDS
- tak sie edukatorzy podczepili). Urząd Miasta Stołecznego Warszawy finansuje takie imprezy.
Na razie nieobowiązkowo, nie w szkołach - jako gry miejskie "Lets talk about sex"
kierowane do młodych Warszawiaków. Innym elementem tej edukacyjnej gry miejskiej,
była możliwość rzucania pluszowymi plemnikami do kosza - ten świetny projekt edukacyjny 
został nagrodzony przez m. st.  Warszawa statuetką  S3KTOR dla najlepszej inicjatywy pozarządowej.


-





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka