rk1 rk1
848
BLOG

jakie to uczucie, drodzy turbopatriotyczni salonowicze?

rk1 rk1 Technologie Obserwuj notkę 56
(eternit przejmuje niszę po kermicie)



Jakie to uczucie, gdy gamoń Eternit zaczyna wrzucać antyszczepowe i antyukraińskie notki,
bohatersko und patriotycznie wypełniając lukę po dramatycznie zamilkłym Kermicie
i jemu podobnych?

gamoń eternit propagujący wolnosłowną Larę Logan, negujący legalność Ukrainy,
atakujący żyda-naziste Zelenskiego i żydoamerykańskich imperialistów,
faszystów czyhających na niosącą pokój Rosję i na cały demokratyczny świat..

I jak tam?

Jakie to uczucie, gdy Klub Inteligencji Salonowej (KIS24)
dzielnie napieprza w wasz bębenek?
Jak wrażenia?



Bo mnie ogarnia pusty śmiech.. ale mnie może, bo ja jestem tylko prostym erkiem,
patriotycznym tak zupełnie przeciętnie, bez fajerwerków.

- a Was?

- mnie Nikołaj Stiepanowicz, a Was?



-





-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie