rk1 rk1
382
BLOG

ależ oni są podobni..

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 6
-


https://twitter.com/BlazejLukasik/status/1570414441665286146


Totalna histeria, bo lewactwo minimalnie przegrało wybory..


komentarz pod twittem


Lewica be like:
kiedy wygrywamy to jest demokracja, kiedy przegrywamy
to jest rasizm, nietolerancja, pogwałcenie praw i porządku.

Czyli:

Demokracja jest tylko wtedy kiedy komuniści wygrywają.
Jeśli przegrywają to jest faszyzm.


Oszołomy nawet nie widzą, że ta ich postawa to skrajny
totalitaryzm, potępiający każdy demokratyczny wybór,
który nie daje im władzy.



...


Ja już gdzieś takie cuś wielokrotnie widziałem i słyszałem..
Ależ oni są podobni do naszych deMOkratycznych EU-posłów!
No po prostu z jednej sztancy..



Ciekawe, kiedy ta pani i jej ugrupowanie
zażąda nałożenia sankcji na Szwecję
(którym lewacka UE oczywiście
radośnie przyklaśnie).


bo ichniejszy Komitet Obrony DeMOkracji
już dymi na pełnych obrotach.
tego jestem pewny.


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka