rk1 rk1
453
BLOG

poleciała, ale się nie cieszyła...

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 12
(Renata Przemyk)

Nieważne kto jak tańczy
Lecz by wzruszenia trzymał na kolanach..




 Linia programowa mediów publicznych rozmija się z moją linią światopoglądową. Różne też mamy spojrzenia na prawa kobiet, tolerancję, sztukę i wolność słowa. [..]  Ja bym w oczy sobie spojrzeć nie mogła przyjmując dziś nagrodę od instytucji tak obcej im ideologicznie"


image


image



Jestem fanem twórczości Przemykowej. Głos, treść, klimat..
Mam kilka jej pierwszych płyt. To już kilkadziesiąt lat, a nadal
chętnie do nich wracam. Głos, treść (tak, treść), emocje, klimat..

Dawno już poznałem jej poglądy i nie miały dla mnie znaczenia.
I plotki na jej temat też słyszałem. Tym bardziej bez znaczenia.

Ceniłem niecelebryckość, dystans do bieżączek, wyważenie,
smak nienachalnej, nieco niszowej dostępności.



A tu zaleciało płaskim fałszem.

Zgrzyt. Gruba rysa na lubianym obrazie.


Smutno.


Mam kilka jej płyt..
Nie zamierzam ich wyrzucać.
I z przyjemnością będę do nich wracał.


-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka