rk1 rk1
398
BLOG

mój bank (Millennium) o mnie dba

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 20
[ notka sponsorowana ]


Juz przywykłem, ze dzwonia do mnie garnki, albo pani z Orange
proponujaca jeszcze lepsze usługi. Z garnkami nie dyskutuję, Panią z Orange
pytam, czy ma dla mnie oferte w ktorej będe płacił mniej niz dotychczas.
nie ma. ale ma dla mnie kablówkę z netflixem. Pani z Orange za każdym razem
nie rozumie jak mozna nie przyjąc tak świetnej oferty nie mając telewizora.


Przywykłem.


Wchodzę dziś  do mego banku (sprawdzić, czy przelew z Nowogrodzkiej dotarł )
a tam info, że mogę zapisać sie na webinara.


takiego webinara:

https://bankmillennium.clickmeeting.com/czym-sa-kompetencje-przyszlosci-dr-joanna-jurga/register?_gl=1*ittypp*_ga*MjM2NDAyNTA4LjE2NTU5MDA5NTg.*_ga_K7H94QHX99*MTY2ODAwODc0NC4xNTguMS4xNjY4MDA4ODA2LjU5LjAuMA..&_ga=2.202024721.1865658510.1667984708-236402508.1655900958


[ link dla zainteresowanych. zapisujta się! za darmo! ]





Nie wiem, dlaczego mój bank traktuje mnie jak idiotę..

Może dlatego, ze trzymam w nim swoje pieniądze..




Dla nieklikających w linki oferta z powyższego załącznika
(wysłanego do klienta przez bank) poniżej:


Czym są kompetencje przyszłości?

dr. Joanna Jurga


dr z kropkom. oszzzzz

a poniżej już bez kropki, ale z mocom.
wykładowczyni. wykładowczyni z mocom:


zaprasza dr Joanna Jurga ‒ projektantka produktu i przestrzeni, innowatorka oraz wykładowczyni.

Specjalistka projektowania dedykowanego poczuciu bezpieczeństwa. W swojej pracy chętnie porusza zagadnienia z zakresu designu synestetycznego i spekulatywnego. Analogowa astronautka i dwukrotna komandorka symulacji misji kosmicznych w Habitacie Lunares.

Nauczycielka medytacji i pasjonatka kosmosu. Współpracowała przy projektach badawczych z infuture hatalska foresight institute i Instytutem Kontekstów Pracy.

Wyróżniona na międzynarodowych wystawach i festiwalach, takich jak Łódź Design Festival, Gdynia Design Days czy Dutch Design Week. Finalistka konkursów MakeMe, Young Polish Designer, Innovation Ad oraz Jutronauci.





mujborze..

co ja złego zrobiłem mojemu banku?
co się stanęło temu misiu?





PS. zaś wracając do Orange: mój telefon (z Orange)
kolejne telefony od Orange, z kolejnych numerów
zaznacza jako spam. robi to sam z siebie :)))

a ja nadal posypuje truskawki cukrem..


-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka