rk1 rk1
618
BLOG

Quiz salonowy: Czy eternitowy oszczerca przeprosi „swoją znajomą” ?

rk1 rk1 Technologie Obserwuj notkę 50
-


To dokończenie tematu z notki:
https://www.salon24.pl/u/rk1/1362758,otrzymalem-odpowiedz-od-pani-profesor-kazmierskiej

tam wprowadzenie i szczegóły.

tzn. mój mail zawierający cytaty z gamonia (+ zrzuty gamoniowych kłamstw)
i mój komentarz. nie było tam odpowiedzi pani profesor, co wyjaśniłem
w ostatnim komentarzu pod notką.



Już miałem nie ciągnąć tego wątku, ale się zmieniło:

pani profesor właśnie zgodziła się na upublicznienie naszej  korespondencji.

Odpowiedź jest krótka i treściwa:


Szanowny Panie,
To nie jest moja wypowiedź - nigdy takiej nie sformułowałam ani słownie, ani pisemnie
Pozdrawiam
Kaja Kaźmierska



teraz już wszystko jasne?




no to quiz salonowy:

Czy eternitowy parszywiec przeprosi „swoją znajomą” za to ordynarne pomówienie?


[ Na pewno zna numer telefonu "swojej znajomej" i jej adres mailowy ma pod palcem,

A jeśli zgubił, jeśli mu się zawieruszył i gamoniowaty bidak nie ma, to se wygugla ]



Nagrodą za udział w quizie jest wycieczka po mieście sennych marzeń eternita:

https://www.salon24.pl/u/rk1/1362768,vancouver-the-city-of-dreams








PS. z tego miejsca serdecznie pozdrawiam redakcję Salonu24

promującą tego antypolskiego paszkwilanta na stronie głównej portalu:

tak trzymieć, chłopaki i dziewczyny bicepsa, róbcie tak dalej.


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie