rk1 rk1
355
BLOG

jestę dziadersem

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 20
-

I po wyborach.


A ja tam czekam tylko na info czy deMOkratyczna, młoda, wykształcona
und światła Warszawa stanęła na wysokości zadania:

Czy mój prezent Rafał wygrał w pierwszej rundzie?



Jestem boomerem (nie wiedziałem ze tak to sie nazywa),
ciemnym dziadersem, jestem z Warszawy, której już nie ma.
Mnie już nie ma.

Na boskiej kładce Rafała mnie byłem,
generalnie na Powiślu, na bulwarach nie bywam,
Niebezpiecznie - za blisko Uniwersytetu,
jakiegoś tam centrum nauki - sami rozumicie.
A piwo wolę na rodosie - przyjemniej i taniej.


W sumie, mnie już nie dotyczy, ja już za PiSa
kosztem deMOkracji obłowiłem siem na starość,
ale jestem ciekawy, co tam młodzi und światli
se wybrali, czy nie zawiedli Rafała.


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka