rk1 rk1
301
BLOG

konsekwentny Gowin

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 15


nie lubię faceta. po prostu ma w sobie to coś..
odpychającego. "krakoskiego". mnie mierzi.


ale dziś mnie zaskoczył bardzo pozytywnie. propozycją "głosowania rodzinnego".

Zaskoczył mnie konsekwencją.  i to podwójnie.

Po pierwsze, to gowinowy projekt sprzed kilku lat.

Po drugie, to projekt łatwy do wyśmniania. i już wtedy wydrwiony.

A Gowin jednak o nim przypomina.

Doceniam.


A sam projekt.. mi się podoba.


promuje rodziny - to prawda. daje większe prawa rodzinom - to prawda.

dyskryminuje bezdzietnych - można i tak to określić.

wszelkie promowanie, przywileje ulgi.. to dyskryminacja. no przecież:

https://www.salon24.pl/u/rk1/654423,przywileje-i-ta-straszna-dyskryminacja

i co z tego?



EDYCJA NOTKI:


Najczęstsze „kontrargumenty”

 

1. dziecko nie ma poglądów. Albo ma inne niż rodzic.

- To nie dziecko głosuje lecz rodzic (wg. własnego uznania).
Podobnie jak w wielu innych sytuacjach
to rodzic decyduje, na nie dziecko.

 

2. A jak rodzice mają różne zdania?

- Rodzice otrzymują dodatkowo po ½ głosu/dziecko do dyspozycji.

 

3. Projekt jest niekonstytucyjny!

- Konstytucja jest tylko ustawą, zbiorem postanowień prawnych.
Prawo, ustawy można zmieniać.

 

4. a moje plemniki, jajeczka, zarodki…

- Twoje plemniki, jajeczka i zarodki w momencie głosowania mają PESEL.. serio?  

 

5. pisoski projekt, wspierający dobrozmieńców! 

- Zgłoszony przez Gowina w 2013 roku...


6. projekt promuje rodziny patologiczne!

- Projekt daje przywileje rodzinom takim jak Wałęsy (8) i Komorowskiego (5).
Nie roztrząsajmy, która jest bardziej patologiczna.
I promuje je kosztem bezdzietnego Kaczora (0).
a więc K-ON-s-TY-tuc-JA! De-MO-krac-JA!
antypisowy głupku!

 





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka