rk1 rk1
411
BLOG

Kto kogo szantażuje?

rk1 rk1 Psychologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 36


Córka ma partnera, którego ojciec nie toleruje.

O: Zawsze jesteś mile widziana w moim domu, ale bez niego.

C: Stawiasz mnie przed trudnym wyborem. Szantażujesz mnie.

O: Nie. To Ty mnie szantażujesz. Chcesz mnie zmusić
do zaakceptowania kogoś, kogo nie toleruję.
Ja Ciebie do niczego nie zmuszam.


Nie wiem, kto kogo szantażuje.
Oboje szanują (tolerują?) swoje wybory.
Któreś chyba nie rozumie konsekwencji.
Obojgu współczuję.


Obiad był wyśmienity.




...

Rozmowa po powrocie do domu:

- Nie należy dziecku mówić czego się nie toleruje.
Zamknie sie w sobie, a potem nieprzyjemnie zaskoczy.
Nie wiesz co się kiedyś wydarzy, jakiego wyboru dokona.

- Wręcz przeciwnie. Należy mówić by wiedziało, że wybory przynoszą konsekwencje.

- I co jeśli będzie to wybór wbrew Tobie?

- Wtedy będę się zastanawiał i może zmienię zdanie.





-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości