rk1 rk1
543
BLOG

Czy sędzia ma prawo strzyc trawę w koszulce z logo?

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 75


Czy sędzia ma prawo strzyc trawę w koszulce z logo?

- taka dyskusja pojawiła się pod notką Forosa:

https://www.salon24.pl/u/foros/913796,czy-sedzia-w-koszulce-prawo-i-sprawiedliwosc-daje-gwarancje-obiektywnosci


Otóż serdecznie mnie nie interesuje, w jakim wdzianku sędzia kosi trawę,
ale to poniżej to jest skandal:


image

– Demonstrujemy w ten sposób przywiązanie do wartości wynikających z konstytucji – mówi przewodniczący Wydziału Karnego SO w Rzeszowie sędzia Marcin Świerk, działacz stowarzyszenia Iustitia. – Na wszystkich sześciu salach, gdzie orzekamy, od dziś są tabliczki z takimi naklejkami. Wymiary naklejek idealnie pasują do wzoru tabliczek z nazwiskami wprowadzonych do regulaminu urzędowania sądów przez ministra Ziobrę.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1772728,1,rzeszowscy-sedziowie-z-konstytucja-beda-dyscyplinarki?


deMOkraci rżną głupa twierdząc, że logo kONsTYtucJA to Konstytucja.


Otóż Ustawa Zasadnicza nie ma logo. Serio.

Zaś logo kONsTYtucJA jest symbolem zrzeszającym opozycje polityczną wobec PiS.
Równie dobrze mozna tam wrzucić PO+N+PSL+SB. albo krócej: antyPiS.


Jestem zdumiony, że jeszcze nie ruszyły postępowania dyscyplinarne.
Doprawdy nie ma kim zastąpić tych rozwydrzonych idiotów?
Doprawdy są bezkarni?


Sędzia ma być apolityczny a więc nie może manifestować swoich przekonań politycznych.
(a już na pewno nie na sali sądowej). Zbyt trudne do ogarnięcia przez deMOkratów? 
Nie jestem zaskoczony. Ale że Państwo nic z tym wybrykiem nie robi?!
- tego nie rozumiem. Doprawdy Państwo jest tak słabe?

.

.


Mnie tez zdarza się kosić trawę. W różnych przyodziewkach.
Ale wtedy jestem erkiem, a nie nauczycielem.

Gdybym podczas egzaminu wstawił sobie przy tabliczce logo PiS
dziekan wywaliłby mnie z hukiem i nie przyjąłby do wiadomości
idiotycznego wyjaśnienia, że egzaminując manifestuję, iż jestem przywiązany
do prawa i sprawiedliwości - jakże istotnych przy ocenie studentów! 
I miałby absolutnie rację.

Oczywiście nie stworzę takiej sytuacji, bo nie jestem deMOkratą,
ani durnym prowokiem, a swoją pracę i studentów szanuję.


-






rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka