rk1 rk1
448
BLOG

co zrobi mój prezydent?

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 30


zajrzałem na deMOkratyczny twitter. Poznikały tęczowe maryjki z awatarow (nawet u dziadka Waldemara),
Jażdżewski okazuje sie, że był szpionem PiSu. Podobnie Biedroń. Giertych zawsze o tym mówił..
Lis nawołuje do pojednania z KK i do nie lżenia wiernych. film Sekielskiego.. no nie był dobry.. też pomógł.. 


I co na to mój prezydent (a raczej prezydent mojego miasta)?

Sprawa jest poważna, bo 8 czerwca przez Warszawe przetoczy sie radosna parada równości,
której prezydent patronuje. a za jego plecami napalony wiceprezydent ..

Poprowadzi pedopochód, poprowadzi pochód miłości, która może tylko łączyć?

Poprowadzi jako następca Schetyny, duchowy PO (Platformy Odnowiciel),
czy tez przepisze sie do Trzeciej Siły Politycznej Tenkraju?




Sadzę, że pozostanie po Staremu (dawniej też po Staremu).




I jeszcze Krul. Krul caluskiej  Europy..  i co on na to wszystko?

w poniedziałek o 15 się nie odniósł, mimo ze sprawa jest przykra i jej nie lekceważy..
(pojawiło sie jedynie ogłoszenie: "AAAA... małośmiganego białego konia tanio sprzedam").



-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka