rk1 rk1
379
BLOG

Gdybym był.. (dla Threeme)

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 15


gdybym był...


gdyby był ekologiem/klimatologiem/przyrodnikiem z prawdziwego zdarzenia, takim na serio, 
to nie chciałbym by mnie "reprezentowała",wspierała Greta, Inga, StrajkKlimatyczny, GrinPic, Arbuzy itd

Goniłbym tych hucpiarzy. Dla własnego dobra i dla dobra sprawy, na której mi zależy, która się zajmuję



Gdybym był kobietą, nie chciałbym by mnie wspierały, reprezentowały Kongresy Kobiet, Czarne Macice, Lemparty

Gdybym był zwichrowany, nie chciałbym by mnie wspierał, reprezentował KPH, Biedroń&Co

Gdybym był ateistą, nie chciałbym by mnie wspierał, reprezentował Hartman albo Joanka

itd.

Goniłbym tych hucpiarzy, szkodników, pasożytów.
Dla własnego dobra i dla dobra sprawy, na której mi zależy, która się zajmuję.



No chyba, że czerpałbym profity, był sponsorowany przez tych hucpiarzy..
- ale wówczas to już zupełnie inna kwestia, inne interesy i cele.




PS w  mikroskali S24: jestem nauczycielem akademickim
i bardzo nie chce być z tego powodu kojarzony/"reprezentowany"
przez Pasierbiewicza, Woleńskiego, czy Sowińca.


-
rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka