rk1 rk1
654
BLOG

Erek przeprasza Doriana (Polaka, nie-Ślązaka)

rk1 rk1 Technologie Obserwuj notkę 65
-


image

image


wczoraj znikła mi notka:

https://www.salon24.pl/u/rk1/1364354,notka-mi-znikla

poprosiłem i otrzymałem wyjaśnienie.
po dwóch sympatycznych zdaniach wstępu (dziekuję)
czytam, co nastepuję: 


 Notka została usunięta z powodu naruszenia regulaminu strony. Niestety, ale na Salon24.pl nie ma zgody na szerzenie mowy nienawiści i propagowanie nieprawdziwych informacji, a na pewno nie takich, które nie mają pokrycia w twardych dowodach, a Pana teoria na temat pochodzenia sprawcy potwornego gwałtu na Lizie niestety jest takim przypadkiem. Szerzenie takich twierdzeń jest szkodliwe społecznie.



no więc tak:


Eternit piszący, że zwyrol jest Polakiem - nie szerzy mowy nienawiści.

Erek piszący, że zwyrol jest Ślązakiem - szerzy mowę nienawiści.


proste? proste.
teraz, po wyjaśnieniu Administracji S24, już tak :)


Teraz gdy już wiem, że niestety, ale nie ma na salonie zgody na mowę nienawiści,
jedyne co mi pozostaje w tej sytuacji, to szczerze przeprosić Doriana,
co niniejszym czynie:


mowa nienawiści stop! hejtStop!

mejk low, not hejt!

a zatem:

kocham pana, panie Dorianie jedyny!

i eternita też. obu. i administrację salona takoż :)








PS

Mężczyzna, który jest podejrzany o brutalny gwałt w Warszawie, pochodzi z Myszkowa.
Pochodzący z Myszkowa 23-latek już wcześniej wszedł w konflikt z prawem.
Karany był między innymi za posiadanie narkotyków i wielokrotne kradzieże.
Z rodzinnego miasta najpierw przeprowadził się do Opola,
a potem, we wrześniu 2023 roku do Warszawy.

https://myszkow.naszemiasto.pl/mezczyzna-ktory-jest-podejrzany-o-brutalny-gwalt-w/ar/c1-9630237


Jednocześnie (i z wzajemnymi wyrazami szacunku dla redakcji Salonu24) przymuję,
że fakty iż p. Dorian urodził się na Śląsku, tam mieszkał, tak się wychował i tam bywał
wielokrotnie odnotowywany przez tamtejszą policję za różne psikusy,
absolutnie nie jest twardym dowodem, że może być Ślązakiem.
Jest to jedynie moja teoria dotycząca jego pochodzenia,
oparta na nieprawdziwych informacjach.






tagi: Niestety-ale, łubu-dubu

dział: technologie


-



rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie