rk1 rk1
605
BLOG

notka mi znikła (pytanie do adminów polskiego portalu Salon24)

rk1 rk1 Technologie Obserwuj notkę 73
-



wrzuciłem na salon 24 dane statystyczne dotyczace przestepstwa gwałtu
w Europie i na świecie.

wg Eurostatu (dane z sierpnia 2023) Polska jest na szarym koncu:
1.99/100000 przypadków. to 5 razy mniej w niemczech,
ok. 30 razy mniej niz we Francji i Belgii .

I jeszcze podałem informację prasową sprzed paru lat,
napisałem o rankingu dotyczącym liczby gwałtów,
gdzie Kanada jest na 8 miejscu (na świecie!).
Polski tam oczywiście nie ma.




Na S24 przyszedł eternit (prowokator i oszczerca - co każdy wie, + na co mam dowody, w tym
korespondencję z osobą publiczną, parszywie pomówioną przez eternita) i chwilę później notka
(wisząca dłuższy czas, mająca kilkaset odsłon i kilka komentarzy)
została zwinięta, a chwilę potem usunięta.

Nie powiem, jestem pod wrażeniem świetnej komunikacji administracji z blogerami.


zastanawiam sie dlaczego notka znikla.

chodzi o ochronę dobrego imienia blogerów szczujących na Polskę
czyli eternita, amsterna, siffa, czy może o Tuska
dzięki któremu będzie relokacja,
co zmieni te statystyki?


Ponieważ komunikacja adminów z blogerami jest tak świetna,
rzekłbym błyskawiczna, liczę na szybką odpowiedź
i przywrócenie notki na portal (może być ukryta).

z poważaniem,
rk1


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie