dowod rzeczowy
dowod rzeczowy
RobertzJamajki RobertzJamajki
187
BLOG

Tusk w Odrze

RobertzJamajki RobertzJamajki Kultura Obserwuj notkę 5
Co tym razem? Tusk krzyczy, ze katastrofa w Odrze! Kto wpuścił tuska do Odry, to sabotaż !

Jestem Prezesem PiS-u ale przyznaję że często mam wątpliwości bo dużo rzeczy mi się mało podoba – i wtedy szukam sobie w necie bieżących wystąpień Donalda Tuska. Wątpliwości mijają mi w dwie sekundy. A w obliczu katastrofy ekologicznej na Odrze te reguła po prostu rozstrzygnęła sprawę.

A wiec zapytam jeszcze raz, kto wpuścił tuska do Odry?

Koniec odcinka

RobertzJamajki


Odra, ja Wisua, ja ja!

Pierwsza Nagroda w konkursie na najlepsze opowiadanie o Powstaniu Warszawskim organizowane przez salon24.pl za 2014 rok Zapraszam na mój blog: https://robertzjamajkisite.wordpress.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura