Rozgadywacz Rozgadywacz
181
BLOG

Ja przepraszam!

Rozgadywacz Rozgadywacz Polityka Obserwuj notkę 1

Wszystko jestem w stanie zrozumieć, tylko nie brak logiki. Ja rozumiem, że Prezes J. Kaczyński potrzebował konsolidacji partii, że mógł nawet stracić zaufanie do niektórych swoich współpracowników, ale ewidentna sprzeczność między dwiema ocenami dwóch kampanii wyborczych mnie poraża.

1) Wybory prezydenckie to porażka. Minimalna przegrana w drugiej turze, komentowana jako dobry punkt startowy dla przyszłych wyborów parlamentarnych.

A

2) Wybory samorządowe to sukces. Znacznie większa przegrana, z zawężającym się elektoratem i obarczenie odpowiedzialnością czynników już zewnętrznych.

Nie wspomnę o tym, że niektóre zarzuty J. Kaczyńskiego pod adresem b. członków swojej partii uważam zwyczajnie za podłe.

 

Rozgadywacz
O mnie Rozgadywacz

Ciekawy świata i ludzi. Wydaje mi się, że typ państwowca, który traktuje swoje życie jako pewną powinność wobec państwa i społeczeństwa.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka