Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Krzysztof Rybiński Krzysztof Rybiński
2715
BLOG

Dlaczego młody człowiek nie powinien kupować mieszkania na kredyt?

Krzysztof Rybiński Krzysztof Rybiński Gospodarka Obserwuj notkę 16

 

Od kilku lat ostrzegam młodych ludzi, że jednym z największych błędów życiowych jest kupno mieszkania na kredyt we franku. Byłem z wykładami na ten temat w kilku miastach, napisałem wiele artykułów do gazet, miałem wiele wypowiedzi w telewizji. A nawet napisałem na ten temat książkę, Ekonomia w matriksie.

Tutaj jest link do mojego półtoragodzinnego wykładu dla młodych ludzi w cyklu Otwórzmy Oczy, ze stycznia 2014 roku. O kredytach mieszkaniowych we franku od 40 minuty i 40 sekundy. Wykład przedstawia wiele zagadnień, kluczowych dla młodych ludzi, które będą znacząco wpływać na ich przyszłość. Warto o tym wiedzieć, bo media głównego nurtu o tym nie mówią.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka