Rzecznik ZUS Rzecznik ZUS
356
BLOG

ZUS dla klientów

Rzecznik ZUS Rzecznik ZUS Gospodarka Obserwuj notkę 1

Specjalny dyspenser ze szczegółowym opisem spraw obsługiwanych przez ZUS, system głosowych i wizualnych zapowiedzi oraz monitory LCD z informacjami z zakresu ubezpieczeń społecznych. To standard kolejnej już sali obsługi klienta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

 

W nowoczesny System Kierowania Ruchem, po Oddziale ZUS w Częstochowie wyposażona została sala obsługi klienta II Oddziału ZUS w Warszawie. Od dziś wszyscy klienci „warszawskiej dwójki” przy ul. Podskarbińskiej mają do dyspozycji system, który szczegółowo pokieruje ich kroki od drzwi oddziału do konkretnego okienka, w którym załatwią swoja sprawę. Na specjalnym dyspenserze z dotykowym ekranem wybiorą kategorię sprawy, z którą przyszli do ZUS, a system komputerowy przydzieli ich do konkretnego pracownika. Dzięki umieszczonym na sali obsługi monitorom klienci będą mogli szczegółowo zapoznać się z materią ubezpieczeń społecznych, a także wszelkimi istotnymi „newsami” związanymi z ZUS. Dodatkowo monitory wskazują aktualny stan liczby oczekujących.

 

Kolejnymi oddziałami, w których wprowadzony zostanie w najbliższym czasie nowoczesny System Kierowania Ruchem są oddziały w Siedlcach i Słupsku. Docelowo system zostanie zainstalowany we wszystkich jednostkach ZUS i wraz z wdrażanym równolegle Nowym Portalem Informacyjnym umożliwi w niedalekiej przyszłości zdalną rezerwacją wizyt w ZUS. Oba przedsięwziecia realizowane są w ramach szerokiego projektu Platformy Usług Elektronicznych ZUS, czyli pierwszego profesjonalnego e-urzędu w Polsce. Pełne wdrożenie PUE planowane jest na 31 grudnia 2012 r. 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka