Ja jestem Jahwe, takie jest Imię moje - Izajasz 42:8
Ja jestem Jahwe, takie jest Imię moje - Izajasz 42:8
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
229
BLOG

"Nie samym chlebem człowiek żyje, ale każdym słowem pochodzącą z ust Jahwe".

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Wypowiedź z Ewangelii Mateusza 4:4 , przytoczę może dokładniejsze tłumaczenie:


" ...Odpowiedziawszy powiedział, jest napisane,nie na samym chlebie będzie żył człowiek, ale na każdym przesłaniu /wypowiedzi / wychodzącym przez usta Boga".


- Jezus mówiąc te tytułowe słowa opierał się zapewne na poniższych wersetach ze Starego Przymierza:


"Utrapił cię, dał ci odczuć głód, żywił cię manną, którą nie znałeś ty ani twoi przodkowie, bo chciał dać ci poznać, że nie samym chlebem człowiek żyje, ale każdym słowem wychodzącym z ust Jahwe".

- V Księga Mojżeszowa 8:3


Oraz z Księgi Jeremiasza 15:16 :

 

" Ilekroć otrzymywałem Twoje słowa, pochłaniałem je, a Twoje słowo stawało się dla mnie rozkoszą i radością serca mojego , bo Imię Twoje zostało wezwane nade mną, Jahwe, władco zastępów".

Wiesz o tym, że każdy kto wzywa Imienia Jahwe zbawiony będzie ? - Księga Joela 3:5

, zatem czy TY wzywasz Imienia Jahwe ?


Jego Syn, Jezus Pomazaniec postawił kwestię Uświęcenia się Imienia Boga na pierwszym miejscu- w podanej modlitwie wzorcowej " Ojcze Nasz".

/ UŚWIĘĆ się a nie Święć się!  Świecić to można 1 albo 3 Maja /  

Imię Boga Jahwe lub Jehowa na nasz język występuje w Biblii niemal 7.000 razy, niestety najczęściej jest zastępowane słowami Pan I Bóg a w jego miejsce próbuje się wstawić Trójcę w świat wiary, Trójcę - słowa, które ani razu nie występuje w Biblii..

Sam Bóg mówi: "Ja jestem Jahwe,takie jest Imię moje" - Księga Izajasza 42:8     

Jeśli wierzysz w Boga a idziesz niczym ślepiec za ślepcami to najwyższa pora byś przejrzał na duchowe oczy, po co masz umrzeć na zawsze?

Niebawem drzwi się zamkną i wówczas pojmiesz co utraciłeś, ale niestety będzie już za późno, ja ci powiedziałem, nie będę winien twojej krwi...


Allelujah!  znaczy: Wysławiajcie Jahwe!


Ps Czy wówczas Jezus użył Imienia Boga Jahwe a później je wyrugowano i wstawiono i tam słowo Bóg czy użył słowa Bóg?  Nie wiem, mógł tak i tak powiedzieć, dzisiaj trudno to orzec, zapewne znał to Imię i Je wysławiał, zresztą samo imię Jezus to z hebr. Jehoshua co znaczy:

"Jahwe jest zbawieniem".


- Co dalej?  Ano bez WAŻNEGO chrztu przeminiesz niczym trawa... Zobacz teraz i PRZEMYŚL! - jak powinien wyglądać WAŻNY Chrzest! = https://www.salon24.pl/u/salamon/851196,doslownie-setki-milionow-ludzi-mniema-ze-posiada-wazny-chrzest-i-cisza-p-tym-w-mediach

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo