Dariusz Salamon Dariusz Salamon
747
BLOG

Autentyczne! Podszedłem pod drzwi restauracji i... Natychmiast zawróciłem! Zobacz zdjęcia!

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Polityka Obserwuj notkę 10

Dzisiaj przejeżdżałem obok znanego mi baru z chińszczyzną, minęła 11 a więc powinien być już otwarty pomyślałem, nie zabierałem z sobą maseczki bo praktycznie mało gdzie w Gdańsku poza BiedaRomkami je noszą a może to tylko ja bywam w takich miejscach, nie wiem.

Podszedłem pod drzwi i widzę na nich anons, który widzisz na zdjęciu powyżej, zrobiło mi się głupio i wróciłem do wozu po maseczkę, która zamiast ponętnej dziewczyny zajmuje miejsce na siedzeniu obok kierowcy czyli mnie.

Wracam w maseczce, szczęśliwy, że miałem ją pod ręką w aucie, wchodzę i... Widzę, że nikt z obecnych,poza mną, jej nie posiada, przynajmniej na twarzy... Podkreślam - NIKT z Obecnych w lokalu.

Jaki stąd wniosek?

Nie zawsze warto wierzyć, że za tym co czytasz stoi rzekoma rzeczywistość - o tym warto zawsze pamiętać,

ale i, że czasami warto mieć na podorędziu to i owo i nie zawsze musi to być ponętna kobieta, mimo wszystko.

Fajnie , że tu wpadłeś, wpadłaś - Miłego Wieczoru!

A Teraz zobacz ile "Korzystamy" na powszechnym noszeniu maseczek i Dobrze TO Przemyśl! =

https://www.salon24.pl/u/salamon/1178640,u-w-a-g-a-covid-rzad-celowo-szkodzi-polakom-nie-do-wiary-no-to-zobaczmy



Zobacz galerię zdjęć:

fb
fb internet ślepcy Brugel Starszy a tu wszyscy bez maseczek... No cóż, wóczas pewnie chińćzycy nie jedli nietoperzy...

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka