echo24 echo24
726
BLOG

Rozłam w żelaznym elektoracie partii Jarosława Kaczyńskiego (!!!)

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 36

UWAGA! Sprawa jest poważniejsza niż się wydaje Adminom Salonu24.

Dlaczego"

Bo, cytuję:

"Rano rozmawiałam z szefem połączonych sztabów, Markiem Milleyem, by przedyskutować możliwe środki, aby powstrzymać niestabilnego prezydenta Trumpa przed wszczęciem ataku konwencjonalnego lub przed wydaniem rozkazu użycia broni atomowej "   - napisała, jak podaje telewizja CNN, Nancy Pelosi w liście do kongresmenów. "Sytuacja wokół tego niezrównoważonego prezydenta nie może być bardziej niebezpieczna. Dlatego musimy zrobić wszystko, by ochronić Amerykanów przed jego atakiem na nasz kraj i naszą demokrację" - dodała..."

A teraz do rzeczy:

Dziś w południowej porze napisałem notkę pod tytułem „TŁUSZCZA ” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1104416,tluszcza , - dedykowaną wszystkim, którzy za wzorzec do naśladowania stawiali Donalda Trumpa, który swą władzę budował na podjudzaniu do nienawiści.

I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie szokująco zaskakujący fakt, że notka ta niespodziewanie pokazała, iż nastąpiło ewidentne rozwarstwienie żelaznego elektoratu partii Prawo i Sprawiedliwość. 

Już śpieszę z wyjaśnieniem, w czym rzecz.

Otóż stali czytelnicy mojego blogu wiedzą, że jak dotąd, niezależnie od tego, co napisałem, rzucała się na mnie wataha kilkudziesięciu, a czasem nawet kilkuset, - zawsze tych samych pisowskich oszołomów.

Natomiast notkę pt. „TŁUSZCZA ”, o której wspomniałem na wstępie, - skomentowało tylko niespełna dziesięciu szeregowych sympatyków PiS oraz zaledwie dwóch prominentnych na Salonie24 orędowników partii Kaczyńskiego w osobach @Lesnodorskiego i @Kemira.

Polecam gorąco lekturę tych komentarzy, bo jest to nadzwyczaj interesujący materiał politologicznej natury, a szczególnie warty uwagi jest imponujący poziom intelektualny mających się za polskich patriotów i wzorcowych katolików, sztandarowych blogerów Salonu24 @Lesnodorskiego i @Kemira, gdyż rzeczeni blogerzy po prostu powalają starannie dobranym wykwintnym słownictwem, mistrzostwem pisanego słowa, wysmakowaną narracją i miłością bliźniego..., - oraz niepoliczonymi innymi cnotami, których jednak nie wymienię, gdyż pamięć Państwa komputerów by tych zalet po prostu nie pomieściła.

Ale najważniejsze jest to, że dokładna analiza komentarzy dodanych do notki pt. "TŁUSZCZA " pozwala wyciągnąć optymistyczny dla przyszłości Polski wniosek, że po skandalicznym szturmie tłuszczy Donalda Trumpa na Kapitol, - znakomita większość dotąd zaślepionych politycznie miłośników partii Jarosława Kaczyńskiego wreszcie zrozumiała, że popieranie Donalda Trumpa, który był wzorcem do naśladowania dla: prezydenta Dudy, prezesa Kaczyńskiego, marszałka Terleckiego, premiera Morawieckiego oraz ministrów: Ziobry, Błaszczaka, Sasina…, et consortes, - to dozgonnie ich kompromitujący obciach, - i komentarzy do mojej notki pt. "TŁUSZCZA " nie dodała, za co im się należy najwyższy szacunek.

Można tedy już śmiało postawić tezę, że w żelaznym elektoracie Prawa i Sprawiedliwości nastąpił rozłam, dający nadzieję, na szybszy upadek partii naczelnika Jarosława, niż można się było dotąd spodziewać.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Zobacz galerię zdjęć:

Takie memy chodzą w Internecie
Takie memy chodzą w Internecie
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka