Polski Cmentarz Wojenny na Monte Cassino, gdzie znajdują się mogiły 1054 polskich żołnierzy, którzy zginęli w związku z działaniami wojennymi w tym rejonie
Polski Cmentarz Wojenny na Monte Cassino, gdzie znajdują się mogiły 1054 polskich żołnierzy, którzy zginęli w związku z działaniami wojennymi w tym rejonie
echo24 echo24
715
BLOG

Dwa blogerskie pytania do orędowników pisowskiej władzy „dobrej” zmiany

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 51
Ciemna strona mocy rządów PiS

Motto: Raport WHO: Polska trzecia na świecie pod względem liczby zgonów zakażonych
Najwięcej zakażonych koronawirusem zmarło w minionym tygodniu w USA (9 355), Rosji (7 015) i w Polsce (2 842).
Źródło:
https://www.rp.pl/ochrona-zdrowia/art19239521-raport-who-polska-trzecia-na-swiecie-pod-wzgledem-liczby-zgonow-zakazonych

Przypomnienie: Pan Mateusz Morawiecki jest obywatelem pełnoletnim i zdrowym na ciele i umyśle, a mimo to w maju 2020 w trakcie konwencji prezydenckiej Andrzeja Dudy pan premier z ręką na sercu i bez cienia skrupułów i bodaj drgnienia powieki zapewnił Polki i Polaków, że, - cytuję za panem Premierem:

„Ja cieszę się, że coraz mniej obawiamy się tego wirusa, tej epidemii. I to jest dobre podejście szanowni państwo. Bo on jest w odwrocie. Już teraz nie trzeba się jego bać. Trzeba pójść na wybory. Tłumnie. Będą zachowane wszystkie wymogi sanitarne, bardzo adekwatne. Nic się nie stało teraz, nic się nie stanie 12 lipca. Wszyscy, zwłaszcza seniorzy, nie obawiajmy się, idźmy na wybory!...” – a tu zapis filmowy tej skandalicznej wypowiedzi: https://www.youtube.com/watch?v=mPrGWc307N8 .

A teraz do rzeczy.

Miłośnicy PiS-u często mi zarzucają, że krytyka rządzącej partii Jarosława Kaczyńskiego to moja nienawistna obsesja.

Przyznaję, że bezlitośnie i konsekwentnie wytykam błędy PiS, co wszakże traktuję jako wykonywaną pro publico bono blogerską pracę u podstaw ku naprawie Rzeczpospolitej, - i po prawdzie w tym upatruję sens mojej działalności w mediach społecznościowych.

Żeby wszystko było jasne, w identyczny sposób, w co najmniej setce notek wytykałem błędy partii Donalda Tuska w czasie, kiedy rządziła Platforma Obywatelska i wtedy, podobnie jak teraz salon IV RP, - salony mazowieckiej Warszawki i podwawelskiego Krakówka wylewały mi na głowę hektolitry pomyj i fekaliów  wydawszy na mnie w końcu środowiskowy wyrok śmierci obkładając niepoprawnego politycznie blogera klątwą ostracyzmu i zmowy milczenia.

No cóż, taki już los uczciwie niezależnego blogera.

A teraz pragnę wyjaśnić, dlaczego w ostatnich dwóch latach wzmogłem krytykę partii Kaczyńskiego, a także rządu Morawieckiego i obozu prezydenta Dudy.

Chodzi mi o zabójczą dla suwerena politykę rzeczonych prominentów PiS w pozorowanej walce z pandemią koronawirusa, a dokładniej mówiąc realizowaną przez nich w obawie o utratę głosów wyborczych antyszczepionkowców, - praktykę wielokrotnego i bezprzykładnego zaniechania tej walki celem utrzymania władzy na zasadzie: „po nas choćby potop”. Mam między innymi nazywaną "Lex Kaczyński" skandaliczną ustawę covidową.

Dlaczego użyłem przymiotnika „zabójczą”?

Otóż nie będę się wdawał w słowną argumentację, bo musiałbym napisać notkę kilkudziesięciu bądź kilkuset stronicową.

Uznałem tedy, że nic tak nie działa na ludzką wyobraźnię jak obrazy, - i dlatego dzisiejszą notkę zilustrowałem zdjęciem Polskiego Cmentarza Wojennego na Monte Cassino, gdzie znajdują się mogiły 1054 polskich żołnierzy, którzy zginęli w związku z działaniami wojennymi w tym rejonie.

Czy pomyśleliście Państwo kiedykolwiek, że dotychczas walce z Covidem zginęło sto razy więcej Polaków, niż pod Monte Cassino? A zginie jeszcze więcej!

Spróbujcie sobie Państwo tedy wyobrazić, jak wyglądałby cmentarz z symbolicznymi mogiłami Polaków, którzy polegli w "wojnie covidovej ".

Przyznacie, że to apokaliptyczna wizja!

Zaś według tego, co twierdzą eksperci medyczni, gdyby polityka władz PiS w walce Covidem była taka, jak oni doradzali, ale władza ich nie chciała słuchać, - ilość ofiar Covida w Polsce mogła być znacząco mniejsza. A przecież każdy taki zgon to tragedia tysięcy polskich rodzin!

Mam tedy do orędowników pisowskiej władzy „dobrej” zmiany, a także do wszystkich ludzi dobrej woli dwa pytania.

Pytanie pierwsze:

Gdzie należałoby zlokalizować cmentarz z symbolicznymi mogiłami Polaków zmarłych na Covid?

Pytanie drugie:

Jak nazwalibyście Państwo tych, którzy się do tak dramatycznie licznych zgonów naszych Rodaków z premedytacją przyczynili? O ilości zgonów nadmiarowych nawet nie wspominam.

Wierzę, że tym razem Polacy będą pamiętali o tym, co wyżej napisałem, zanim wrzucą do kartkę do urny wyborczej.

Jakieś Pytania?

Wiadomość z ostatniej chwili:

Piąta fala zakażeń koronawirusem w Polsce nabiera siły. - Działania legislacyjne dotyczące walki z pandemią COVID-19 powinny być podjęte najpóźniej we wrześniu. Już jest za późno i zapłacimy za to kolejnymi zgonami - mówił dzisiaj w TVN24 profesor Robert Flisiak. Ostrzegał też, że "nie wiemy, co zmienność wirusa przyniesie nam jesienią". - Bez narzędzi legislacyjnych, prawnych, znowu będziemy bezradni - dodał.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

UWAGA!

Ponieważ notka dotyczy sprawy nadrzędnie ważnej dla naszego państwa, merytorycznie będę odpowiadał wyłącznie na sensowne komentarze. Zaś komentarze hejterskie, prostackie, insynuacyjne, namolne, niedorzeczne, a także mające na celu rozmycie dyskusji, lub skierowanie jej na tematy oboczne i niezwiązane z tezą, jaką postawiłem w notce, - będę kwitował formułką: "Następny, proszę! ".

Proszę tego broń Boże nie traktować jako wyraz lekceważenia komentatorów, lecz jako moją dbałość o odpowiednio wysoki poziom wyłącznie merytorycznej dyskusji.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka