echo24 echo24
6084
BLOG

Max Kolonko o fantasmagoriach panów Antoniego i Jarosława

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 263


Motto: Czasem najtrudniej jest dostrzec tak zwane „oczywiste oczywistości”

Do mojej wczorajszej notki o tym, w co gra posłanka Pawłowicz, mieszkający w USA komentator piszący pod nickiem @W kapeluszu Panama dodał taki oto komentarz, cytuję:

Panie Krzysztofie,
z uwagą przeczytałem Pana notkę i mam pytanie: Czy widział Pan wk..go Max Kolonko vide:
https://www.youtube.com/watch?v=7rdbOX62F8U
hm.?
Max podekscytowany jak to po amerykańsku show musi być, mówi o lojalności wobec obywateli i NEVER for Kaczyński. Faktycznie pięknie punktuje, ale nagle wypuszcza bumeranga, że che che Macierewicz powinien zastąpić Kaczyńskiego. O ja, o my f..k. To jest na tym filmie, to jest naprawdę, o ja !
Poczytałem komentarze pod Pana notką i Eska ma chyba rację o graniu pod stołem.
Chyba coś się popsuło, tak myślę. Ale nie moje konie i karoca, tylko dobra zmiana :-D
Czas pokaże co z tego wyjdzie, bo jak Max ma rację to straci PiS i Prezydent na takim obrocie rzeczy…
”, koniec cytatu.

Posłuchałem tedy rady tego komentatora, obejrzałem polecony felieton i muszę przyznać, że jestem pod przeogromnym wrażeniem tego, co mówi ten amerykański dziennikarz, który w pełnokrwistym jankeskim stylu wyłuszcza punkt po punkcie prawie to samo, o czym przez ostatni rok pisałem w serii moich notek konstruktywnie krytycznych pod adresem nowej władzy, tyle, że bardziej oględnie, przemilczając niektóre sprawy by nie szkodzić dobrej zmianie.  

Nie twierdzę, że Max Kolonko we wszystkim, co mówi w tym felietonie ma niepodważalną rację i należy to traktować, jako prawdę objawioną, niemniej jednak uważam, że każdy polski obywatel zainteresowany żywotnie sprawami ważnymi dla naszego państwa, celem odmulenia jaźni, powinien obowiązkowo (!!!) wysłuchać felietonu tego błyskotliwego „wieszczbiarza” – vide:

https://www.youtube.com/watch?v=7rdbOX62F8U

a ręczę swą siwą głową, że nie pożałujecie, bo przy panu Maxie „junacko czupurne” felietony Witolda Gadowskiego brzmią, jak potulne pobekiwanie owieczki skubiącej beztrosko trawkę na Polanie Chochołowskiej.

Dlaczego polecam felieton pana Maxa?

Bo często z oddali dużo lepiej widać to wszystko, czego kłócący się ze sobą tubylcy zaślepieni własnymi emocjami nie są w stanie dostrzec, choć prawda leży na wyciągnięcie ręki.

I tylko nie mówcie, że jątrzę, a Max Kolonko to lewak!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Gorąco namawiam także do przeczytania w wolnej chwili mojej notki pt. „Sądziłem, że to pan Jarosław powinien na pana Antoniego uważać” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/806360,sadzilem-ze-to-pan-jaroslaw-winien-na-pana-antoniego-uwazac, albo dla ułatwienia, - przeczytania pierwszego komentarza do dzisiejszej notki.

Post Post Scriptum

"Śmiechem szatańskiego roju, wyła nad nim gawiedź diabla..." (Marian Hemar, 1956)

Te słowa Hemara doskonale określają znakomitą większość dodanych do notki komentarzy. I choć pozornie cieszy wierność tych komentatorów panom Antoniemu i Jarosławowi, to jednak przebijająca z ich wypowiedzi polityczna ślepota, niezdolność do choćby szczątkowej samokrytyki, czy autorefleksji i nienawiść do „heretyka”, który ośmielił się rzeczonym panom przygadać napawa mnie coraz większym smutkiem, bo nie o takiej Polsce marzyłem.

Macierewicz żre się z Kaczyńskim i z Prezydentem, Prezydent naparza się z Ziobro i vice versa, Sakiewicz z Karnowskimi, Karnowscy z Lisickim, osamotniona premier Szydło gaśnie w oczach, Kaczyński przestaje panować nad sytuacją, PIS szantażuje prezydenta Łapińskim... i tak dalej, słowem wielkimi krokami zbliża się wtopa, jak na Konwencie Św. Katarzyny, bo się zaczęła walka buldogów o schedę po Kaczyńskim..., - a ortodoksyjni pisowcy uparcie mnie przekonują, że na prawicy jest sielsko i cudnie.

Post Post Post Scriptum

Z raportu Rzecznika Praw Obywatelskich wynika, że Polska młodzież nie jest przychylna obcym, uznaje mainstreamowy przekaz mediów za propagandę, a wiele poglądów czerpie od Mariusza Maxa Kolonki i Zbigniewa Stonogi. Ponadto szczególną niechęcią darzy uchodźców i nie popiera przyjmowania ich do kraju... - czytaj więcej: http://polskaracja.com/przebadano-jakie-poglady-ma-polska-mlodziez-lewicowe-portale-bija-na-alarm-badanie/




echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka