echo24 echo24
1334
BLOG

Kochający Polskę inaczej Rejtan „totalnej opozycji”

echo24 echo24 KOD Obserwuj temat Obserwuj notkę 67

Ilustracja muzyczna: „Ballada o rdzawym oku”: https://www.youtube.com/watch?v=a9roIlxQstM 

Portal internetowy TVP- INFO – vide: https://www.tvp.info/39116906/onetpl-rp-nie-sfinansuje-koncertu-na-czesc-preisnera-ze-wzgledu-na-polityczne-wybory podaje, cytuję:

Preisner obraził się na Polskę. Ambasada RP w Izraelu odpowiada. Zbigniew Preisner poinformował, że odbierając jedną z izraelskich nagród „nie zamierza spotkać się z przedstawicielami obecnej władzy”. W odpowiedzi ambasador RP w Izraelu Marek Magierowski poinformował, że – chcąc uszanować jego polityczne wybory – rezygnuje ze swojego wystąpienia, aby Preisner „nie czuł jakiegokolwiek dyskomfortu, słuchając słów przedstawiciela Rzeczypospolitej…”, koniec cytatu.

Choć nie można Zbigniewowi Preisnerowi odmówić sporej dozy racji, to czytając powyższą informację przypomniałem sobie pewne zdarzenie, które żeby było sprawiedliwie teraz Państwu opowiem, lecz proszę o dyskrecję na poziomie poufności typu „Top Secret”.

Otóż na przełomie lat 70.80. ubiegłego wieku wracałem do Polski swoim zdezelowanym maluchem z saksów we Francji. Na granicy RFN z NRD zoczyłem z oddali, że enerdowscy celnicy zatrzymali Wartburga pewnego Krakusa, którego znałem z widzenia z kręgów Piwnicy pod Baranami i wiedziałem tylko, że ma na imię Zbyszek. Na mój widok ów Zbyszek doskoczył do mnie z przymilnym uśmiechem na twarzy jakbyśmy byli najbliższymi kumplami od zawsze i poprosił, żebym mu pożyczył czterdzieści marek enerdowskich, bo mu na cło zabrakło, - a ja oczywiście poratowałem krakowskiego „kumpla”. Sęk wszakże w tym, że ów Zbyszek mi tego długu do dzisiaj nie zwrócił, a odkąd rozeszło się po Krakowie, że prowadzę blog prawicowy łypie na mnie spode łba rdzawym okiem (vide: https://www.youtube.com/watch?v=a9roIlxQstM   )…, koniec opowieści. 

No cóż, tak już mają ci „KOD-omici Walczący”. 

I tylko nie mówcie, że jestem antysemitą!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Teraz już rozumiem, dlaczego w TVN24  już we wrześniu, po kilkanaście razy dziennie reklamują koncert "Zbigniew Preisner i Przyjaciele. Stare i nowe kolędy 2018". Przy okazji zapraszam do lektury mojej  notki pt. "To już nie moje miejsce i nie moi ludzie" - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/741471,to-juz-nie-moje-miejsce-i-nie-moi-ludzie

Zobacz galerię zdjęć:

Waleczni KODomici biadolący na płycie krakowskiego Rynku
Waleczni KODomici biadolący na płycie krakowskiego Rynku
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka