Siff bis Siff bis
177
BLOG

Morawiecki ....?

Siff bis Siff bis Polityka Obserwuj notkę 11

Wczoraj przypomniałem w komentarzu że posła Brauna nie zawsze trzeba popierać ale że warto go słuchać. Uważam tak gdyż jest on jednym z tych którzy " nie gryzą się w język". I wczoraj usłyszałem coś co jest dla mnie potwierdzeniem niektórych myśli. Co usłyszałem ? 

Są podobno dokumenty na powiązania byłego Stasi NRD - czyli jak PRL państwa powiązanego z ZSRR - z osobą o tożsamych danych jaki ma premier Morawiecki. Mało, jak powiedział poseł Braun od roku nikt w rządzie oraz sam pan Morawiecki nie odniósł się do tych informacji. Wiadomo jest że w PIS niewygodne tematy, prawdy często pomija się milczeniem. Tym razem jednak nawet trollom PIS na salonie chyba awarie na klawiszach wyskoczyły gdyż cicho sza o Morawieckim i informacji posła Brauna. Czyżby zatem coś było na rzeczy? Czyżby - jak to ma PIS - atak partii/ mafii na Niemcy nie był przypadkowy? Podobno się mówi że atak najlepszą obroną. Tylko to nie sport. To sprawa tycząca państwa którego jestem Obywatelem.

Siff bis
O mnie Siff bis

za Śląskiem, anty PIS Prezes swojego placu i chałupy na wtory żodyn PISowiec ni mo wstympu 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka