jerraz21 jerraz21
60
BLOG

Przetrwanie ludzkości jako gatunku-Epilog

jerraz21 jerraz21 Technologie Obserwuj notkę 2

PROLOG

Notka dedykowana  blogerowi działu NAUKA-Profesorowi Eine.


BLOG

Na blogu Profesora Eine,w komentarzach do notki Gospodarza pt "Nie tak działa Wszechswiat"


Zdarzyła sie taka sekwencja komentarzy:

..............................................

jerraz21
22 listopada 2019, 09:39

Nawet za lat 500 nie bedziecie wiedziec:  "Jak działa  WszechSwiat?".....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eine
22 listopada 2019, 13:01

@jerraz21
Już  wiem  jak  działa  wszechświat :nie  tak  jak to  pan  sobie  wyobraża !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

piko
22 listopada 2019, 15:53

@Eine
Czyli E wie jak jerraz21 wyobraża sobie działanie wszechświata i się z tym nie zgadza.  Nie oznacza to, że E wie jak faktycznie wszechświat działa.

Gdyby E wiedział jak wszechświat działa to by o tym napisał i pewnie dostał Nobla, i nie udzielał się na salonie 24 jako Eine.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eine
23 listopada 2019, 11:22

@piko
Mój  koment z  godz. 14:01 dla blogera jerraz21 miał być  taki: Skąd pan  wie  ,że  będziemy  (jako  gatunek) istnieć wtedy? Ale zrezygnowałem  z  zatruwania pesymizmem ludzi  mlodszych  odemnie.

------------------------------------------------------------------------------------------

jerraz21
25 listopada 2019, 09:03

@Eine
Mój  koment z  godz. 14:01 dla blogera jerraz21 miał być  taki: Skąd
pan  wie  ,że  będziemy  (jako  gatunek) istnieć wtedy? Ale
zrezygnowałem  z  zatruwania pesymizmem ludzi  mlodszych  odemnie.
=========================
Panie Profesorze.
Po pierwsze-
Nie zatruje mnie Pan pesymizmem-to nie mozliwe!
Po drugie-
Jezeli Pan wie,ze jako gatunek wtedy nie bedziemy istniec to -w oczywisty sposob nie bedziem wiedziec, jak dziala WszechSwiat-
czyli dokladnie tak jak napisalem:
"Nawet za lat 500 nie bedziecie wiedziec:  "Jak działa  WszechSwiat"....."
Ze szczerym pozdrowieniem bloger Jerraz21-...

_____________________________________________________________________________


DIALOG

Nawiązując do powyższego proponuje wysłuchanie  poniższego

Dialogu




EPILOG


Staram się wyobrazić ,co wyobraża sobie Profesor Eine słuchając DIALOGU?

Czy jest poruszony,wzruszony ,czy też obruszony -a może nawet oburzony?!

Czy poświecil 15 minut ze swego chylącego sie ku schylkowi (prze)trwania doczesnego?

Czy w ogole tutaj dotarł?

Czy odrobina (być moze dodatkowa)  optymizmu ( co do przetrwania gatunku)  zagościła w zakamarkach Jego duszy?

Czy też, nie daj Bóg............ zasiałem lub podlałem  ziarno pesymizmu?

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie