jerraz21 jerraz21
249
BLOG

Kłamca Slej2

jerraz21 jerraz21 Polityka Obserwuj notkę 14

Bloger Slej2 napisał w ostatniej notce "Może śmierć Adamowicza nie poszła na marne, czyli odrodzenie prawdy":


 Od dzisiaj nie ma też mojej tolerancji na wywracanie prawdy do góry nogami. Do tej pory zablokowałem jedynie jednego czytelnika który oskarżył mnie o kazirodztwo, po za tym tolerowałem wszystkie inne komentarze nawet te które uważałem za kłamliwą propagandę i mieszaniem ludziom w głowach. Tolerując takie wypowiedzi tolerowałem nienawiść która zamordowała Adamowicza ale już więcej takich komentarzy nie będę tolerował.


Ja jestem zablokowany na jego blogu , więc logicznym jest ,że to ja  "oskarżyłem  go  o kazirodztwo.

Kłamco Sleju2 , przytocz  (w ramach odrodzenia prawdy) ten komentarz mego autorstwa.

Albo przeproś publicznie za potwarz ,której się dopusciłeś publicznie.

Nie moge tego napisać na twoim blogu, bo pojawia się komunikat:


                                         Nie możesz komentować na tym blogu

P.S.

Pamiętaj oszczerco,że mam  swoje komentarze w swoim archiwum!

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka