jerraz21 jerraz21
90
BLOG

Kręgi Zbożowe-Crop Circles

jerraz21 jerraz21 Technologie Obserwuj notkę 4

Miałem napisać notkę na temat Kręgów Zbożowych (Crop Circles) ale znalazłem film na YT ,który idealnie omawia ten temat.

Wykład jest prowadzony przez prawdziwego  naukowca ,mającego ważny  dorobek naukowy  m. inn.  w badaniach nad DNA.

Moja fascynacja Kregami wynika z tego ,że jestem artystą wizualnym (z naukowym nalotem)  i jestem pełen bezgranicznego  podziwu nad artyzmem tych wytworów -dzieł sztuki.

Link do zdjęć poniżej:


https://www.google.com/search?q=crop+circle+photo&tbm=isch&source=univ&client=firefox-b&sa=X&ved=2ahUKEwjAjuaZpe3gAhWDAGMBHemgB-oQsAR6BAgAEAE&biw=1280&bih=611


Tylko kto tworzy te dzieła?!


Poniżej jest odpowiedź:

Dr Horace R. Drew - Caltech Ph.D 1981---Crop Circles Decoded
UFO Research (NSW) Incorporated

https://www.youtube.com/watch?v=gA1gF8FtyoI


Prelegent  posługuje się czystym angielskim ,więc  łatwym do zrozumienia dla osób z podstawami tego języka...

Mam nadzieje na ciekawą dyskusję pod notką.

Proszę Administratora  o przypisanie tej notki do tematu Nauka...


W ROKU 2020 CZEKA LUDZKOŚĆ BEZPOŚREDNI KONTAK Z INTELIGENCJĄ POZAZIEMSKĄ


Z tego powodu zamieszczam ten materiał...

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie