STARY WROCEK STARY WROCEK
411
BLOG

Droga Platformo Obywatelska

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 19

W pierwszych słowach mojej krótkiej wypowiedzi chciałbym Was zapewnić o mojej szczerej niechęci do Was. Nie ma na świecie dość pieniędzy, zaszczytów i innych korzyści materialnych i niematerialnych, które mogłyby spowodować zmianę mojej opinii na Wasz temat - Waszej hipokryzji i obłudy.

image

Są dwa źródła powyższego "dzieła" czyli zdjęcia:

1. Autor zdjęcia, który nie jest mi znany i niestety nie mogę podać jego nazwiska chociaż bardzo bym chciał

2. Wasza, Platformiana hipokryzja, dzięki której jesteście w stanie zrobić wszystko - dla siebie, nie rozumiejąc co robicie.


Jeżeli dorośli ludzie, którzy oscylują wokół wieku 60 lat, pod koniec swojego życia zastanawiają się, co będzie lepsze dla ich kariery - czytaj: zdobycia popularności i być może kilku głosów ludzi za nic mających cudze życie, życie nienarodzonych, to ja mogę powiedzieć Wam tylko jedno: fora ze dwora.

Stanowczo i z przyjemnością Was informuję, że nawet gdyby Prezes Kaczyński ukradł w sklepie tonę karmy dla kotów, premier Morawiecki upił się publicznie a prezydent Duda wyniósł z Pałacu stół bilardowy to nie spowoduje to, że zacznę myśleć o Was pozytywnie. Mimo, że mam z Prawem i Sprawiedliwością osobiste rachunki do wyrównania.


Żeby do Was dotarło:

Jesteście zakałą polityki, nieudacznikami, leniami, ofermami intelektualnymi, gamoniami bez kręgosłupa moralnego. Lizusami i tchórzami.

Mam i będę miał nieustannie gdzieś Was i Wasze "wartości".

Życzyłbym Wam, żebyście zmądrzeli ale nie zrobię tego. Bo już nie zmądrzejecie. Przekroczyliście granicę, zza której nie ma powrotu.

Precz!

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka