wirus wirus
240
BLOG

Dla 500 zł zrobię (urodzę) dziecko

wirus wirus Polityka Obserwuj notkę 12

Dla 500 zł zrobię (urodzę) dziecko. Dlaczego?

Po pierwsze, bo na PiS nie zagłosowałem, ale dlaczego mam nie skorzystać ? Może w przyszłości za to na PiS zagłosuję. Nie wiem, ale to możliwe. Nie mam dzieci, ale chcę je mieć. Mam nadzieję, że po wejściu 500 zł kobiety staną się bardziej dostępne. Ja się nie bawię w wymagania. Mogę spokojnie związać się z samotną matką. To obniży nasz wspólny jednostkowy dochód i dzięki temu dostaniemy te 500 zł miesięcznie mając poniżej 800 zł na osobę.

Po drugie, jestem gotowy się poświęcić i zrobić to dziecko (te dzieci) po to, abysmy nie byli społeczeństwem starców. Społeczności stare są mało innowacyjne, a zwłaszcza mało dynamiczne. Dynamiczne są społeczności albo młode albo imigranci. Niech ta wiltalność zstąpi do Polski, bo jesteśmy zastałym i marudnym narodem.

Po trzecie, lubię pieniądze i lubię seks (dla meżczyzny nie oznacza to jednak samych zalet, a raczej koszty, większe korzyści są tu dla kobiet, oprócz kosztów emocjonalno-finansowych wychowania potomstwa, i dlatego to one stają się prostytutkami). Jeśli jedno i drugie mają się przełożyć na większą dzietność, to czemu nie ? W sumie powinny się przełożyć, bo antykoncepcja nie będzie już tak opłacalna jak jest dotychczas. Krańcowa wartość antykoncepcji spadnie. A człowiek do pewnego stopnia jest zwierzęciem ekonomicznym. Więc będzie kalkulował.

Życzcie mi dobrych łowów i znalezienia połówki (choćby już dzietnej, ale względnie młodej) z którą będę mógł stworzyć realną rodzinę.

Pozdrawiam

wirus
O mnie wirus

Jestem działaczem politycznym i ideologiem. Mieszkam w województwie zachodniopomorskim. Z poglądów keynesista, postępowiec, liberalny lewicowiec, marksista i socjalista. Walczę z ukrainofobią, antysemityzmem, germanofobią i rusofobią. Bronię osób niepełnosprawnych i wielodzietnych, homoseksualistów, wolnych ptaków, jak i biednych. Uważam, że pewne osoby powinny być pozbawione głoszenia wolnego słowa, bo hydra szowinizmu, nienawiści i rasizmu wciąż się odradza

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka