Fryderyk Szanicki Fryderyk Szanicki
126
BLOG

Pinokio na konferencji

Fryderyk Szanicki Fryderyk Szanicki Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Dzisiaj 26.11 na jednej z setek swoich kunferencji

Pinokio powiedział był:

-myślę, że jesteśmy na miejscu numer jeden w Europie 

I urósł mu nos. 

(i przyjechało pogotowie żeby mu za długi nosek opatrzyć.)

Lekarz: Pinokio przestań juz tak zmyślać.

Pinokio: ale plosę Pana ja muwiem prawdę nasza polska jest juz pierwszom Japoniom.

(Lekarz z przerażeniem zobaczył, że nosek Pinokia wylądował na podłodze. )

Pinokio : i widzi Pan jaki ja jestem biedny, plosę mi pomudz i uwolnić mnie od bolawego noska

(Lekarz zbladł jak ściana bo nosek Pinokia wił się na podłodze.)

Lekarz: dobrze synku, dobrze,

ale Lekarz nie wiedział co robić....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości