Jerzy Szygiel Jerzy Szygiel
925
BLOG

Bezprawne przywłaszczenie tekstu z Salon24.pl

Jerzy Szygiel Jerzy Szygiel Rozmaitości Obserwuj notkę 8

 

 

Dostałem dziś maila z pytaniem od kolegi-dziennikarza czy dałem artykuł do tygodnika „Tylko Polska”. Wtedy ja zapytałem z kolei, co to za pismo i o jaki tekst chodzi. Okazało się, że jest to organ Polskiej Partii Narodowej, który przedrukował (z początku zrozumiałem, że dopiero ma wydrukować) w numerze 42 (519)/14.10-20.10.2010 mój wpis blogowy na Salonie24 pt. „David Irving, Treblinka i skuteczność manipulacji” (http://szygiel.salon24.pl/233008,david-irving-treblinka-i-skutecznosc-manipulacji). W związku z tym

 

 

Oświadczam,

 

że nie mam nic wspólnego z pismem „Tylko Polska” ani partią, które reprezentuje, i że mój tekst został wydrukowany w tej gazecie wbrew mojej wiedzy i woli. 

 

Jerzy Szygiel

 


 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości