frank_drebin frank_drebin
1293
BLOG

Od jutra zaczynam nawalać w PiS bo w Polsce jest prawo precedensowe. Dla swoich.

frank_drebin frank_drebin Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

Skłonił mnie do napisania tej notki poniższy komentarz w notce dotyczącej skandalicznego zmniejszenia kary dla jadącej po pijaku, nawalonej jak dobry majster na budowie, żony Kalisza. Tego Kalisza.

https://www.salon24.pl/newsroom/1281971,sad-laskawy-dla-zony-kalisza-zmienil-jej-wyrok-za-podwojny-gaz#comment-23915123

https://www.salon24.pl/newsroom/1281971,sad-laskawy-dla-zony-kalisza-zmienil-jej-wyrok-za-podwojny-gaz#logged

W Polsce jest prawo precedensowe. Wystarczy, że jesteś swój a każdy "niezależny" sędzia cię uniewinni lub zmniejszy karę. Przykłady Najsztub, Kozidrak, żonka Kalisza, nieżyjący Durczok. Ileś tam babć kodowskich i prowokatorów z tej organizacji , Obywateli RP,  lempartopodobnych, itp. gatunków. Na kolejkę czeka Stuhr i Cimoszewicz.

Wystarczy, że masz odpowiednie poglądy lub umocowania jak Kalisz i naszczekasz na PiS to każdy  taki sędzia płci obojga wydaje oczywisty i łagodny wyrok. Każdy sędzia płci obojga mający gębę wypełnioną frazesami o konstytucji, niezależności sędziów, sędziach niezłomnych, nadzwyczajnej kaście.

Więc od jutra zaczynam nawalać w PiS. Walnę nawalony autem w kogoś. Uniewinnią mnie. Powiem lub napiszę, że Iksiński/ka to biiiiippppp, biiiiipppp, biiiiipppp. Uniewinnią mnie.Narobię siary, pobiję kogoś. Uniewinnią mnie. Ukradnę coś. Uniewinnią mnie. Bio jestem już SWÓJ.





Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka